اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ‌ناحیه ورامین خبر داد

فعال شدن شوراهای امر به معروف در پایگاه‌های بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ورامین از فعال شدن شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه های بسیج خبر داد.

فعال شدن شوراهای امر به معروف در پایگاه‌های بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجید پورچی ساعتی پیش که در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات ورامین سخن می‌گفت از فعال شدن شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های بسیج خبر داد و افزود: از مسائل مورد توجه سپاه در سال 91 بحث امر به معروف و نهی از منکر است و این بحث را در سطح بسیج اصناف و ادارات خواهیم گنجاند.

فرمانده سپاه پاسداران و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین اظهار داشت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های بسیج تشکیل خواهد شد که در حد تذکرات لسانی به همکاران و مراجعان فعالیت می‌کنند و نیز به فضاسازی معنوی فضا با نصب احادیث می‌پردازند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر نیز در سپاه و در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان راه‌اندازی می‌شود که در سطح کلان شهرستان به بررسی راهبردهای این دو فریضه مهم می‌پردازند.

حلقه‌های صالحین کیفی سازی می‌شوند

پورچی سپس به تشریح برنامه‌های سال 91 سپاه پرداخت و اضافه کرد: امسال برنامه‌های سال 90 را ادامه خواهیم داد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین محور برنامه‌های سال 90 را شجره طیبه صالحین دانست و افزود: اولویت سال 91 ما در طرح صالحین کیفی سازی حلقه‌های صالحین است در حالی که سال قبل تمرکز ما بحث کمی صالحین بوده است.‌

در پایان این جلسه با اهدای جوایزی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرداری ورامین، اداره مخابرات ورامین و زندان خورین به عنوان پایگاه‌های برتر تقدیر شد. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول