اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج هنرمندان آمل:

بسیج ارزش‌های فرهنگی را احیا می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه آمل گفت: بسیج می‌تواند به خوبی ارزش‌های فرهنگی را در جامعه احیا کند.

بسیج ارزش‌های فرهنگی را احیا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید علی دیاباری ظهر امروز در همایش تخصصی هنرمندان بسیجی این شهرستان با اشاره به اینکه در طول سه سال فعالیت این کانون توانستیم در سه بخش جذب، سازماندهی و آموزش اقشار هنرمند به خوبی عمل کنیم، گفت: حضور چشمگیر هنرمندان آملی در جشنواره‌های استانی و ملی گویای این واقعیت است.

وی با تاکید بر اینکه هنرمند آملی مهدی حیدری توانست در فیلم کوتاه بسیج به مرحله کشوری راه پیدا کند، افزود: در بخش‌های مختلف هنری از جمله هنر خوشنویسی قرآن مجید در این شهرستان با هنر هنرمند آملی به نگارش درآمده است.

دریاباری با اشاره به اینکه بسیجیان باید فرهنگ پدافندی را در جامعه ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: فرهنگ و ارزش موردنیاز جامعه می‌تواند توسط بسیج نهادینه شود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه آمل با تاکید بر اینکه هنرمند بسیجی می‌تواند با ارائه برنامه‌های موثر نیازهای جامعه را بازگو و بارور کند، تصریح کرد: بسیج دارای بسترهای لازم برای احیای ارزش‌های فرهنگی است.

به گفته وی، بسیج می‌تواند با گردهمایی هنرمندان زمینه‌ساز بسیاری مسائل در جامعه باشد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه هنرمند در جامعه امروز به خوبی می‌تواند در راستای احیای ارزش‌های دینی گام بردارد، متذکر شد: وقتی اثری از سوی هنرمند ارائه می‌شود ارزش و فرهنگی که بر جای می‌گذارد ماندگار است و این ماندگاری اگر با  ارزش‌های دینی و انقلابی آمیخته باشد نیاز جامعه را برآورده می‌کند.

انتهای‌ پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول