اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ثارالله:

بسیجیان پرچمدار مقابله با جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز بسیجیان در پرتو رهنمودها و توصیه‌های مقام عظمای ولایت پرچمدار و جلودار جنگ نرم دشمن هستند.

بسیجیان پرچمدار مقابله با جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، سید مرتضی موسوی شنبه شب در نشست تعامل و هم‌اندیشی اعضای ستاد طرح صالحین شهرستان کوهبنان اظهار داشت: در سال 91 با فراگیر شدن طرح صالحین در صنوف کارگری، کارمندی، کشاورزان و بازاریان تعداد حلقه‌های تربیتی این طرح در استان کرمان باید حداقل به دو برابر ظرفیت فعلی افزایش یابد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای حلقه‌های طرح صالحین در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بهترین بستر برای بالابردن بینش و آگاهی جوانان پر شور و انقلابی است.

موسوی بیان داشت: دشمن امروز در کنار و در خانه‌های ما است و اگر قدرت تشخیص نداشته باشیم نمی‌توانیم حق را از باطل جدا کنیم و نمی‌توانیم خودی را از غیر خودی تشخیص دهیم.

وی گفت: امروز بسیجیان در پرتو رهنمودها و توصیه‌های مقام عظمای ولایت پرچمدار و جلودار جنگ نرم دشمن هستند و نمی‌گذارند دشمنان این نظام، انقلاب و ولایت به اهداف خود برسند.

موسوی ابراز داشت: بسیجیان شرکت کننده در این طرح ضمن فراگیری آموزش‌های علمی، اعتقادی و اخلاقی، تربیتی و معرفتی از فعالیت‌های فوق برنامه و اردوهای سیاحتی و زیارتی نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی رشد ایمان و بصیرت بسیجیان، تعلیم و تربیت مدیران شایسته و کارآمد در عرصه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی و تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و همچنین رفتارهای اسلامی و انقلابی در میان آحاد بسیجیان و ... را از مهم‌ترین اهداف این طرح بیان کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول