اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی خبر داد

درخشش دانش‌آموزان بسیجی در جشنواره مخترعین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از درخشش دانش‌آموزان نخبه و ممتاز استان در جشنواره مخترعین و مبتکرین جوان کشور خبر داد.

درخشش دانش‌آموزان بسیجی در جشنواره مخترعین

مجید مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: جشنواره مخترعین و مبتکرین کشور روز گذشته با معرفی نفرات برتر در تهران به کار خود پایان داد که مخترعین و ممتازین این استان موفق به کسب عناوین درخشان در این جشنواره شدند.

وی تصریح کرد: از مجموع 47 اختراع برتر راه‌ یافته به جشنواره مخترعین و مبتکرین که 10 اختراع آن مربوط به مخترعین این استان بود، 26 اختراع به عنوان اختراع برتر شناخته شدند که از این تعداد 3 اختراع مربوط به مخترعین این استان است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: در بخش ممتازین این جشنواره نیز 4 نفر از دانش‌آموزان ممتاز استان مرکزی بودند که موفق به دریافت لوح شدند.

مهرجو بیان داشت: میلاد ویسمه دانش‌آموز بسیجی استان مرکزی در بخش مخترعین موفق به کسب رتبه اول کشور در این جشنواره شد.

وی از کسب رتبه سوم رشته رباتیک توسط حسین فرزندی، کسب رتبه دوم پزشکی به صورت مشترک توسط امیرحسین نادری و سینا مجیدی، رتبه سوم پزشکی توسط میلاد ویسمه، رتبه سوم رشته رایانه توسط محمد مرادی و رتبه سوم انسانی توسط شعله فلک‌الدین خبر داد و گفت: سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از آمادگی لازم برای حمایت مالی و معنوی از دانش‌آموزان مخترع و مبتکر برخوردار است.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول