اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته گرامیداشت کار و کارگر

کارگران نمونه بسیجی خراسان‌شمالی به دیدار رهبرانقلاب می‌روند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج کارگری سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: جمعی از کارگران نمونه بسیجی این استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته گرامیداشت کار و کارگر به تهران اعزام می‌شوند.

کارگران نمونه بسیجی خراسان‌شمالی به دیدار رهبرانقلاب می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، حسین حقانی‌دشتی همچنین از برگزاری مراسم تکریم از نخبگان قشر بسیج کارگری این استان خبر داد و اظهار داشت: در این مراسم از 10 کارگر نمونه بسیجی استان تجلیل خواهد شد.

وی افزود: به مناسبت هفته گرامیداشت کار و کارگر این نهاد حدود 50 برنامه فرهنگی، قرآنی و ورزشی در سطح استان برگزار خواهد کرد.

حقانی‌دشتی تصریح کرد: برنامه‌های اجرایی امسال با هدف تقویت، توسعه و نمایش کارآمدی قشر کارگری در تولیدات اقتصادی با بهره‌گیری از فرهنگ بسیج برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: همایش گرامیداشت روز قشر بسیج کارگری با عنوان "تبیین شخصیت کارگر و روحیه بسیجی در مراکز اقتصادی" هم‌زمان با (9 اردیبهشت) در شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.

مسئول بسیج کارگری سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی برگزاری اردوی تخصصی مدیران جامعه کارگری، برگزاری مراسم تکریم از نخبگان قشر بسیج کارگری استان، جمع آوری کمک‌های بازسازی عتبات عالیات و برگزاری صبحگاه مشترک بسیج کارگری را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این سازمان در هفته گرامیداشت کار و کارگر در استان اعلام کرد.

حقانی‌دشتی همچنین از برپایی نمایشگاه فرهنگی، هنری، توانمندی‌ها و دستاوردهای بسیج کارگری خراسان‌شمالی در این هفته خبر داد و گفت: این نمایشگاه در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، شیروان و جاجرم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی ویژه قشر بسیج کارگری در هفته گرامیداشت کار و کارگر، اظهار داشت: این نشست‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثارگری، تبیین نام‌گذاری روز قشر بسیج کارگری، تبیین نقش کارگران در دهه چهارم انقلاب، معرفی جایگاه بسیج کارگری در جهش صنعتی، اشتغال و اقتصادی کشور اجرا می‌شود.

مسئول بسیج کارگری سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی از شرکت بخشی از کارگران بسیجی استان در یادواره 14 هزار شهید کارگری کشور در همین هفته خبر داد و  افزود: خراسان‌شمالی حدود 20 کارگر شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی، دیدار با خانواده شهدای کارگر استان، برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و راه اندازی سامانه پیام کوتاه از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد است.

حقانی‌دشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 6 هزار عضو عادی و فعال در سازمان بسیج کارگری خراسان‌شمالی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول