اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد

سازماندهی بسیجیان در حلقه‌های صالحین

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: تمام بسیجیان باید در قالب حلقه‌های صالحین سازماندهی شوند و وظیفه ما ساختن افرادی است که بتوانند باری از دوش انقلاب بردارند و خدمت کنند.

سازماندهی بسیجیان در حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی ظهر امروز در جمع فرماندهان، مسئولان، سرمربیان و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات کانون بسیج سپاه رشت با اشاره به درایت بالا و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در مقابله با بحران‌ها اظهار کرد: مقام معظم رهبری با هوشمندی بی‌نظیر و تدبیر حکیمانه خود تمام موانع پیش روی این نظام و ملت را از بین بردند.

وی، ادامه داد: مقام معظم رهبری راهکارهای مقابله با دشمنی‌های استکبار و صهیونیست را در تهاجمات مختلف اقتصادی و سیاسی در مسیر راه ملت قرار می‌دهند و خواسته‌های نظام اسلامی در حال تحقق است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز بیداری اسلامی جهان را به چالش بزرگ کشیده است، تصریح کرد: بیداری اسلامی دشمنان را به زانو در آورده و این نتیجه تلاش و مجاهدت‌های امام راحل و شهدای ماست و این هدیه الهی یعنی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را به این ملت نثار کردند و باید ملت هم با پیروی از ولایت و ادامه راه شهدا این انقلاب و ارزش‌های آن را حفظ کنند.

محمدی افزود: دشمن در صدد است که پایه‌های اصلی نظام را متزلزل کند و در این راه از هر ترفند شیطانی استفاده می‌کند بنابراین نباید بی‌تفاوت بود.

وی شکوفایی، ماندگاری و رشد انقلاب اسلامی را به احیای اعتقادات اسلامی دانست و این امر را در حلقه‌های شجره طیبه صالحین تحقق‌بخش عنوان کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: طرح صالحین به ما دیکته می‌کند که در جذب بسیجی چگونه عمل کنیم و برای حفظ نوجوانان و جوانان بسیجی از نظر اعتقادی چه راهکارهایی را به کار ببندیم.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب برای اجرای دقیق این طرح تأکید دارند و خودشان به طور دایم گزارشات عملکردی این طرح را از فرماندهان و مسئولان امر مطالبه می‌کنند.

محمدی، کار اصلی بسیج را طرح صالحین دانست و اذعان کرد: ما باید با آموزش و هدایت بسیجیان در حفظ بسیج و اعتقادات بسیجیان  تلاش کنیم.

وی متذکر شد: تمام بسیجیان باید در قالب حلقه‌های صالحین سازماندهی شوند و وظیفه ما ساختن افرادی است که بتوانند باری از دوش انقلاب بردارند و خدمت کنند.

در این همایش از خانواده شهید نوجوان بسیجی سید محمد علی فلاح عباسی یکی از نخستین شهید طرح صالحین با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول