اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بهار:

بسیج دشمنان را ناامید کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: بسیج همواره در صحنه‌ها حضور داشته و توانسته‌ امید دشمنان را به یأس تبدیل کند.

بسیج دشمنان را ناامید کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، سیدمجتبی حسینی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گردهمایی جمعی از بسیجیان شهرستان بهار که در محل سپاه ناحیه بهار برگزار شد، اظهار کرد: بسیج همواره مدافع حریم ولایت بوده و ولایت‌فقیه کشور را به اوج عزت و اقتدار رسانده است.

وی تصریح کرد: سال 91 باید تلاش‌ها مضاعف شود و امسال گسترش طرح شجره طیبه صالحین در دستور کار قرار گرفته و در سطح گردان‌ها نیز این طرح اجرا خواهد شد.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز گفت: برنامه‌های فرهنگی باید گسترش یابد و بسیجیان باید همواره در صحنه باشند تا بتوانیم دشمن را زمین‌گیرکنیم.

سردار مهدی صدیق ادامه داد: امروز آمریکا و اروپا در مقابل بسیجیان هیچ هستند به طوری که ما در مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم دشمن در امور کشور مداخله کند.

وی به روز ارتش اشاره کرد و افزود: ارتش ما عزتمند و قدرتمند است و با روحیه بسیجی و ولایتمداری از کشور پاسداری می‌کند و با برپایی رزمایش‌های مختلف قدرت و اقتدار خود را به جهانیان ثابت کرده است.

در پایان از زحمات سرهنگ پاسدار محمدحسین یزدان پناهی تقدیر و سرهنگ پاسدار امیر اسماعیلی فرجام به عنوان فرمانده گردان 165 امام حسین(ع) شهرستان بهار معرفی شد.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول