اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

ترویج امر به معروف اولویت مهم سپاه و بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: بسط، گسترش و همگانی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر مهم‏ترین اولویت و مأموریت سپاه و بسیج است.

ترویج امر به معروف اولویت مهم سپاه و بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی در همایش ابلاغ برنامه‏های بسیج استان سمنان در حسینیه شهدای سپاه ناحیه سمنان و در جمع فرماندهان، مسئولان معاونت‏ها و اقشار، حوزه‏ها و کانون‏های نواحی بسیج سپاه استان سمنان اظهار کرد: اگر به موضوع امر به معروف و نهی از منکر توجه شود، توطئه‏های دشمن خنثی می‌شود.

وی با بیان اینکه بدحجابی برخی افراد در جامعه غالباً از روی غفلت است، افزود: باید با لحنی نرم و رفتاری مناسب و با استفاده از شیوه‏های مناسب امر به معروف و نهی از منکر، افراد غافل را بیدار کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، مأموریت مهم دیگر سپاه و بسیج را اجرای طرح نظام صالحین عنوان کرد و افزود: فرماندهان نواحی باید توجه داشته باشند که اولویت اصلی آنها، نظام صالحین است و در سال 91 نظام صالحین باید از لحاظ کیفیت و محتوا رشد یابد.

استادحسینی خاطرنشان کرد: جوانان، مدیران آینده نظام هستند، بنابراین مدیران و مسئولان نظام نباید از جوانان غافل شوند.

وی در پایان به شایستگی‏های پاسداری اشاره کرد و افزود: شایستگی‏های پاسداری باید در رده‏ها و نواحی مورد توجه واقع شود، چرا که شایستگی‏های پاسداری فراموش شدنی نیست و باید این شایستگی‏ها را از حرف به عمل تبدیل کرد و در راستای آن گام برداشت.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول