اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

تقویت بسیج هنرمندان پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تقویت بسیج هنرمندان یکی از مواردی است که باید به شکل جدی پیگیری شود.

تقویت بسیج هنرمندان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان احمد سعیدی در گردهمایی رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمان با اشاره به بسیج هنرمندان اظهار داشت: تقویت بسیج هنرمندان یکی از مواردی است که باید به شکل جدی پیگیری شود.

وی بیان داشت: طی حیات شکوهمند انقلاب اسلامی، بسیج نشان داده است که هر جا باری بر زمین مانده با صلابت وارد میدان شده و به نحو احسن عمل کرده است.

سعیدی افزود: هم اکنون نیز توجه و حمایت بیش از پیش بسیج هنرمندان می‌تواند در ارائه و تولید آثار فرهنگی و هنری ارزشی فاخر با استانداردهای بالا نقش اثرگذاری در جامعه داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های ما فرهنگ‌سازی برای استفاده از کالای ایرانی در سطح جامعه است، فرآیند تولید و خرید کالای ایرانی و تقویت این چرخه می‌تواند ظرفیت‌های اقتصادی را پویا نگه داشته و به توانمندسازی هر چه بیشتر آن کمک کنند.

سعیدی خاطرنشان کرد: توجه و افزایش تقاضا برای اجناس داخلی می‌تواند تولید کننده را به سمت ارتقای کیفت کالای تولیدی سوق دهد، علاوه بر آنکه موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی نیز می‌شود.

وی گفت: از نظر اجرایی و اداری هم مأموریت داریم در جایی که کالای ایرانی وجود دارد از کالای خارجی استفاده نکنیم، همچنین علاوه بر رعایت و مراعات جدی این نکات باید در حوزه‌های مختلف و صنوف و مؤسسات زیرمجموعه و وابسته به اداره ارشاد دقت به این مسائل را توصیه کنیم.

وی همچنین به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شوراهای فرهنگ عمومی اشاره داشت و تصریح کرد: توجه و استفاده از ظرفیت‌های موجود شوراهای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها یکی از نکات مهم است، توجه به ایده‌پردازی و نظریه‌پردازی بر اساس داشته‌ها، ظرفیت و نیازهای هر شهرستان یکی از نکاتی است که در شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها می‌تواند نمود و بروز پیدا کند.

سعیدی گفت: امروز مقوله تسخیر کشورها از معبر فرهنگ و هنر شکل می‌گیرد در پیچیدگی‌های حوزه فرهنگ، هنر و عوامل تأثیرگذار و تأثیرپذیر در این فرآیند، همه مؤثران و جامعه فرهنگی و هنری باید دقت‌، حساسیت و تدبیر ویژه‌ای داشته باشند و به درستی عمل کنند.

وی ابراز داشت: بی‌شک این نکات در مورد کسانی که مسئولیتی نیز در این زمینه دارند با گستردگی و دقت بیشتری وجود دارد.

سعیدی به رؤسای شهرستانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان توصیه کرد که ارتباط و تعامل بیش از پیش با جامعه فرهنگی و هنری داشته باشند و در ارتباط با ارباب رجوع از زبان شیرین و روی خوش غافل نشوند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول