اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندهان سپاه و بسیج استان

همایش توجیهی برنامه‌های بسیج در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین همایش توجیهی برنامه‌های بسیج در سال 1391 با حضور فرماندهان سپاه علی بن ابیطالب(ع)، نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان قم برگزار شد.

همایش توجیهی برنامه‌های بسیج در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) در ابتدای این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، سال‌های دفاع مقدس و شهیدانی که در راه اعتلای امنیت و اقتدار ایران اسلامی ایثار و فداکاری کردند، اهمیت اجرای دقیق برنامه‌ها را مورد تاکید قرار داد و  اظهار داشت: تقویت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت اثربخشی برنامه‌ها را افزایش می‌دهد.

رضا فقیهی افزود: توجیه فرماندهان نسبت به برنامه‌ها، رمز اجرای موفق این برنامه‌ها خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز در ادامه این همایش بر جایگاه مهم معاونت طرح و برنامه در سپاه تاکید کرد و گفت: فرماندهان و مدیرانی در کار خود موفق هستند که با برنامه ریزی دقیق و درست و با استفاده از تجارب و ایده‌های نو به اجرای ماموریت بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری با بر شمردن گام‌های موفقیت، باور داشتن به کار، اندیشه درست، جلب حمایت، پرهیز از بی‌حوصلگی و نظارت و بازبینی را از علل و عوامل موفقیت عنوان کرد.

معاون طرح و برنامه سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز در این همایش با بیان اینکه جذب و آموزش و به‌کارگیری، توجه به زیرساخت‌ها و نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی از اهم برنامه‌های سال 1391 است، بیان کرد: هدف اصلی برنامه‌ها جذب، تربیت و آموزش بسیج است که فرماندهان باید در این زمینه تلاش مضاعفی داشته باشند.

حسین کبیری ارتقای آمادگی رزمی و دفاعی بسیجیان را از دیگر برنامه مهم در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول