اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج خاتم‏الانبیاء:

اولویت بسیجیان ایستادگی در برابر ابرقدرت‏هاست

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج خاتم‏الانبیای شاهرود گفت: سپاه و بسیج ایستادگی در برابر ابرقدرت‏های شرق و غرب را سرلوحه کار خود ساخته و عزت روزافزونی را نصیب ملت ایران کرده است.

اولویت بسیجیان ایستادگی در برابر ابرقدرت‏هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس‏علی کاظمی شب گذشته در جمع بسیجیان اظهار کرد: دوم اردیبهشت‌ماه هر سال، سالروز تشکیل سپاه پاسداران و یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در حقیقت هدف از تشکیل سپاه، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان‏های الهی و گسترش حاکمیت قانون بود.

فرمانده بسیج خاتم‏الانبیای شاهرود با بیان اینکه البته تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی از دیگر اهداف تشکیل این نهاد است، گفت: سپاه پاسداران حافظ ارزش‏های انقلاب اسلامی است.

کاظمی خاطرنشان کرد: سرکوب ضد انقلاب و مبارزه با شورش‏های داخلی در اوایل انقلاب و بعد از آن شرکت فعال در دوران دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید از عمده فعالیت‏های این نهاد مقدس بوده است.

وی حضور درخشان در دوران سازندگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را از دیگر ثمرات سپاه برشمرد و افزود: دفاع از ارزش‏های انقلاب از فعالیت‏های مهم سپاه در طول عمر انقلاب اسلامی بوده است.

فرمانده بسیج خاتم‏الانبیای شاهرود افزود: سپاه در کنار نهاد مردمی بسیج در همه حال آماده دفاع از ارزش‏های متعالی اسلام و انقلاب اسلامی بوده و با اقتدا به مولای خود امام حسین(ع) همیشه جان بر کف و آماده مجاهدت است.

به گزارش فارس، پیاده‏روی شبانه بسیجیان پایگاه امام هادی(ع) شاهرود با حضور بیش از 70 نفر از بسیجیان برگزار شد.

شرکت‏کنندگان مسیر پایگاه تا گلزار شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود را پیموده و با حضور در مزار شهدا با قرائت فاتحه یاد و نام شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش فارس از شاهرود، هم‌چنین اردوی زیارتی دانش‏آموزان بسیجی واحد پوینده شاهد بسیج دانش‏آموزی حوزه مقاومت ایمان شاهرود برگزار شد.

سیداحمد موسوی، فرمانده واحد بسیج شاهد در همین ارتباط گفت: این اردو به مدت سه روز به مقصد قم و جمکران برگزار شد و 40 نفر از دانش‏آموزان بسیجی عضو طرح صالحین و گروه‏های تربیتی بسیج در آن حضور داشتند.

وی هدف از برگزاری این اردو را تشویق دانش‏آموزان بسیجی فعال شرکت‌کننده در جلسات صالحین عنوان کرد و افزود: در این اردوی سه روزه، دانش‏آموزان ضمن زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، از بیت امام خمینی(ره) در قم بازدید کرده و در نماز جماعت آیت‏الله جوادی‌آملی حضور یافتند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول