اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور:

ارتش در کنار سپاه و بسیج سد محکمی در برابر متجاوزان ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور گفت: ارتش در کنار سپاه و بسیج سد محکمی در برابر متجاوزان ایجاد می‌کند.

ارتش در کنار سپاه و بسیج سد محکمی در برابر متجاوزان ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امیر سیدعلی مهرابی ظهر امروز در همایش تجلیل از فرماندهان ارتش در شهرستان مرزی دهلران اظهار داشت: این موضوع نیز در دوران دفاع مقدس به منصه ظهور رسید.

وی ادامه داد: ارتش در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه و بسیج با وحدت و برادری و حمایت مردم سبب ناکامی دشمن برای رسیدن به اهدافش شد.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار و تأسی از فرامین فرماندهی کل قوا و بومی‌سازی‌ تجهیزات و امکانات موجب یأس و ناامیدی دشمنان در نقشه‌های خود شده است.

بهرامی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و گوش به فرمان بودن فرامین رهبر معظم انقلاب آماده دفاع از تمامیت ارضی و دفاع از ارزش‌های والای اسلامی هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این آیین اظهار داشت: نقش ارتش در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و تثبیت آن بر کسی پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی افزود: نیروهای ارتش در آغاز روزهای انقلاب فرمان امام راحل را اطاعت و به جمع مردم کشور پیوستند.

وی اذعان داشت: در روزهای آغاز انقلاب بیگانگان درصدد از هم پاشیدن ارتش بودند که نیروهای مؤمن و انقلابی در ارتش نقش خود را به خوبی در دفاع از انقلاب و ارزش‌ها و خط امام راحل ایفا کردند و توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول