اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

افتخارات سپاه جهان را حیران کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: افتخارات امروز سپاه در پیشرفت فناوری علمی و دفاعی، جهان را حیران کرده است.

افتخارات سپاه جهان را حیران کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در جمع فرمانده، فرماندهان حوزه‌های مقاومت و پرسنل سپاه شهرستان دشتی اظهار داشت: سپاه مانند کوهی استوار و محکم از ارزش‌های والای حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان و انقلاب اسلامی محافظت می‌کنند.

محمدی به دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) و با هدف حفظ دستاوردهای انقلاب و با حضور دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت مطلق فقیه کار خود را آغاز کرد و در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران و بسیج نقش خطیری در سال‌های دفاع مقدس ایفا کرد.

وی ضمن تقدیر از فرمانده عالی سپاه امام صادق(ع) استان و زیر مجموعه سپاه گفت: افتخارات امروز سپاه در پیشرفت فناوری علمی و دفاعی، جهان را حیران کرده است.

امام جمعه کاکی یادآور شد: ناوچه، خودروهای موشک برد کوتاه و متوسط، بالگرد شاهد، سکوهای پرتاب موشک، هواپیماهای بدون سرنشین، ساخت دو هزار و 296 قطعه صنعتی مهم، سامانه راداری و تولید قطعه نرم افزار TMB قلب حساس موشک، ساماندهی‌های نوین نبرد نامتقارن پدافند هوایی، آزمایش سریع‌ترین موشک زیر سطحی توسط سپاه جهان را به حیرت وا داشته است.

محمدی تصریح کرد: پاسداران به عنوان نیروهای متدین و انقلابی امتیاز بالایی را در معرفت دینی، معنویت و بصیرت و بینش سیاسی دارا هستند که تعلق به ارزش‌های مکتبی در رفتار، کردار، عملکرد و مدیریت آنها آشکار است.

فرمانده سپاه دشتی نیز گفت: در 32 سال گذشته بسیج در تمام صحنه‌ها از کشور، آمادگی کاملی داشته و توانسته است نقشه شوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران را خنثی کند.

مراد کاظمی گفت: سپاه پاسداران در همه زمینه‌ها از جمله فرهنگی، سیاسی و نظامی پیشرفت خوبی داشته باشد.

کاظمی گفت: سپاه پاسداران بر اساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن هر عرصه‌ای از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر اساس تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم به خطر بیفتد عملاً خود را موظف به دفاع و مقابله با آن می‌داند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول