اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم:

دشمنان سپاه‌هراسی می‏کنند/ عملکرد سپاه روشن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: سپاه با کسانی که علیه امنیت و آسایش مردم اقدام می‏کنند مقابله می‌کند، اما دشمنان سپاه‏‌هراسی داشته و عملکردها را به گونه دیگری نشان می‏دهند.

دشمنان سپاه‌هراسی می‏کنند/ عملکرد سپاه روشن است

سردار علی استادحسینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان با سپاه‌هراسی به دنبال این هستند که چهره سپاه را در منظر مردم خشن جلوه دهند، ولی عملکرد سپاه در بین مردم و افکار عمومی مشخص است.

وی در ادامه گفت: عزت و سرفرازی امروز ما به برکت خون شهدایی است که مظلومانه از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) دستور تشکیل سپاه را صادر کردند، گفت:‌ سپاه در روزهای آغازین شکل‏گیری خود در جبهه کردستان،‌ گنبد و سایر نقاط کشور که دشمنان غائله برپا کرده بودند، از انقلاب و نظام دفاع کرد.

این مسئول بیان داشت: شاید جوان‏ها به یاد نداشته باشند که در کردستان اگر سیل خون شهدای پاسدار نبود، امنیت و آرامش کنونی به وجود نمی‏آمد.

استادحسینی گفت: دشمنان برای اینکه انقلاب ضربه ببیند، در کردستان پاسداران را در دسته‏های 10 تا 30 نفری سر می‏بریدند و حتی جلوی عروس و دامادهای خودشان هم این کار را انجام می‏دادند.

وی با تأکید بر اینکه فلسفه وجودی سپاه دفاع از انقلاب و نظام است، افزود: در غائله گنبد نیز سپاه نقش مهمی داشت، از همه مهم‏تر در دوران هشت سال دفاع مقدس سپاه در کنار ارتش با حضور بسیجیان در صحنه، حماسه‏ای خلق کردند که بی‏نظیر بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به بیان حضرت امام(ره) که فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» اشاره کرد و یادآور شد: امام بارها فرمودند که "من سپاه را دوست دارم و نظرم هم برنمی‏گردد"، چرا که سپاه فقط برای دفاع از نظام و انقلاب پا به عرصه گذاشته و تا به حال هم ثابت قدم بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‏های سپاه در مسیر خط‌مشی‏هایی است که مقام معظم رهبری تدوین و ترسیم می‌کنند.

استادحسینی با تأکید بر اینکه برنامه‏های سپاه متناسب با حرکت دشمن تدوین می‏شود، اضافه کرد: عده‏ای گمان می‏کنند که وظایف سپاه در دفاع از انقلاب تنها در یک چارچوب نظامی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اذعان داشت: این پندار غلط را ضد انقلاب، دشمنان و گروه‏های ورشکسته سیاسی ترویج می‏کنند، در حالی که در قانون اساسی آمده است که سپاه باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول