اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

دشمنان تاثیرگذاری سپاه در معادلات جهانی را برنمی‌تابند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به موفقیت‌های سپاه در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: تاثیرگذاری سپاه در معادلات جهانی برای دشمنان مایوس کننده است و آنها این مهم را برنمی‌تابند.

دشمنان تاثیرگذاری سپاه در معادلات جهانی را برنمی‌تابند

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: وجود سپاه به عنوان نیروی مدافع نظام و حافظ ارزش‌های اسلامی اثبات شده و هیچ کوتاهی و قصوری در ماموریت‌های این نیروی مردمی وجود نداشته و معنایی ندارد.

وی افزود: سپاه بر اساس قانون اساسی حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این چند سال از عمر آن در راستای ماموریت خویش از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به فلسفه وجودی سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن تشکیل شده و با ایفای نقش 100 درصدی فلسفه وجودی خود را به اثبات رسانده است.

به گفته وی، سپاه در این زمینه رسالت خویش را به خوبی ایفا کرده و علاوه بر آن در کنار ارتش مقتدر ایران در یک صف واحد قرار داشته و از امنیت و اقتدار نظام و ملت دفاع می‌کنند.

رجبی موفقیت‌های سپاه در بخش‌های مختلف را یادآور شد و حفاظت از دستاوردهای نظام، تامین امنیت داخلی، برخورد با اشرار و گروهک‌های ضدانقلاب در سطح کشور، حضور مقتدرانه در جنگ تحمیلی، اشراف اطلاعاتی، ورود موفق در عرصه فضای سایبری، مقابله با جنگ نرم با بکارگیری اقشار ملت در قالب بسیج و مقابله با کودتاهای طراحی شده توسط دشمنان را از جمله موفقیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام موفقیت‌های سپاه پاسداران به عنوان سرباز دین اسلام را برنمی‌تابند لذا با ترفندها و توطئه‌های گوناگون سعی بر وارونه جلوه دادن چهره سپاه دارند.

* سپاه در حوزه داخلی انتظارات نظام را برآورده کرده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: سپاه در حوزه داخلی انتظارات مسئولان نظام و به ویژه مقام معظم رهبری را برآورده ساخته و ماموریت خویش را در حد تمام و کمال انجام داده است.

وی همچنین به موفقیت‌های سپاه در زمینه دستاوردهای نظامی اشاره کرد و گفت: سپاه در صنعت موشک‌سازی قدم‌های بزرگی برداشته و دشمنان این را تهدیدی برای خود می‌دانند و هر روزه عداوت آنها با سپاه بیشتر می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، دشمنان همواره نقش سپاه را در بسیاری از مسائلی که دوست ندارند اتفاق بیفتند، پررنگ می‌بینند.

وی تاثیرگذاری سپاه بر محیط پیرامونی و تحولات جهانی را افتخار بزرگی دانست و افزود: ما به عنوان پاسداران سپاه و حافظان انقلاب اسلامی به این قدرت و اقتدار می‌بالیم و این بزرگترین افتخار برای سپاه مردمی است.

* تمامی نیروهای سپاه بیت‌المقدس بومی هستند

رجبی در ادامه به جایگاه سپاه بیت‌المقدس در کردستان اشاره کرد و تامین و حفظ امنیت استان به وسیله نیروهای بومی استان در قالب بسیج و سپاه را مایه دلگرمی نظام خواند.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران رسمی، نیروهای بسیجی تمام‌وقت و پاره‌وقت، نیروهای بسیج و سربازان همگی بومی استان هستند و این نیروها در تامین و حفظ امنیت پایدار و مردمی استان کردستان و کشور نقش موثری را ایفا می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان گفت: اکنون این سپاه استانی از آمادگی لازم در دفاع از مرزهای کشور برخوردار است و تهدیدهای دشمنان را در هر سطحی پاسخگوست.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول