اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

سپاه دژی نفوذناپذیر در برابر دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: سپاه پاسداران دژی نفوذناپذیر در برابر دشمنان نظام است و با جان و دل آن را از خطر و توطئه دشمنان مصونیت می‌بخشد.

سپاه دژی نفوذناپذیر در برابر دشمنان است

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 بنا به توصیه و فرمان حضرت امام خمینی (ره) سپاه شکل گرفت.

متقی خاطر نشان کرد: عده‌ای از جوانان انقلابی ایران اسلامی، دل‌سوختگان خط رهبری و علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین پیروان راستین ولایت گرد هم جمع شدند و با اخلاص و اعتقاد به خداوند و به قصد دفاع از اهداف بلند حضرت امام راحل و آرمان‌های انقلاب، نهاد مقدس سپاه پاسداران را پی‌ریزی کردند.

وی بیان داشت: سپاه پاسداران در زمان تشکیل با پشتوانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و در حال حاضر با عنایت ویژه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با داشتن نیروهایی مخلص، پا به رکاب، معتقد، متخصص و متعهد به مبانی اسلام و انقلاب و همچنین علاقمند به ولایت و رهبری با داشتن سال‌ها تجربه در این سنگر مقدس جهاد می‌کند.

وی عنوان کرد: نیروهای سپاه با تخصص و تعهد وصف‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی و ... امروز به صورت مجموعه‌ای هستند که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مانند دژی نفوذناپذیر در بر گرفته و با جان و دل آن را از خطر و توطئه دشمنان مصونیت می‌بخشند.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: سپاه پاسداران که با حضور جوانان انقلابی از متن جامعه به وجود آمده با داشتن روحیه و بنیه معنوی و مادی و با عمل‌کرد بسیار خوب و عالی چشم‌اندازی بس روشن پیش رو دارد.

متقی گفت: مهم‌ترین و بارزترین تلاش‌های سپاه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای زمینه‌سازی و استقرار حکومت یگانه منجی بشریت حضرت مهدی (عج) است و ان‌شاالله پرچم انقلاب را با دست رهبر معظم انقلاب تحویل صاحب اصلی آن می‌دهد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری تا کنون همواره در راستای ترویج و گسترش رسالت خطیر خود که همانا پاسداری از دستاوردهای انقلاب، آرمان‌های امام راحل، شهیدان و همچنین دفاع از ولایت و رهبری است، موفق عمل کرده است.

متقی اذعان داشت: سپاه کارنامه‌ای درخشانی را از خود طی 33 سال گذشته بر جای نهاده و این موجب محبوبیت بیش از اندازه این نهاد مقدس در داخل و خارج از کشور شده است.

فرماندار کوهبنان گفت: حرکت سپاه در خط ولایت و رهبری، حضور مقتدرانه در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب و زمین‌گیر کردن دشمنان این مرز و بوم به ویژه امریکا در همه صحنه‌های پیش آمده موجب کلید خوردن پروژه سپاه‌هراسی از سوی نظام سلطه با محوریت امریکا شده که این امر به خوبی جایگاه سپاه از منظر دشمنان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول