اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

سپاه مولود و تربیت‌ شده انقلاب اسلامی است‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه تایباد گفت: سپاه مولود و تربیت شده انقلاب اسلامی بوده و در تمام صحنه‌ها کارآمدی و اقتدار خود را نشان داده است.

سپاه مولود و تربیت‌ شده انقلاب اسلامی است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر تایباد مقام و منزلت حضرت فاطمه‌زهرا(س) را عظیم خواند و به فضائل آن بزرگوار اشاره کرد.

امام جمعه تایباد در خطبه دوم نماز جمعه اظهار داشت: سپاه مولود و تربیت شده انقلاب اسلامی بوده و در تمام صحنه‌ها کارآمدی خود و اقتدار خود را نشان داده است.

وی افزود: سپاه بهترین ستونی بوده است که توانسته از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و به همه ابعاد فرهنگی، عقیدتی و تربیتی توجه نماید.

خطیب جمعه شهرستان تایباد هم‌چنین به تفرقه‌افکنی و شیطنت رسانه‌های خارجی و شبکه‌های ماهواره‌ای در راستای انحراف افکار عمومی اشاره کرد و گفت: اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی از برنامه‌های استکبار جهانی است و مبنای آن وحشت و هراسی است که دشمنان از توسعه فرهنگ اسلامی دارند و بیداری اسلامی از مسائلی بود که سبب واهمه دشمنان اسلام شد و بر این اساس آنان اسلام‌هراسی را در دستور کار خود قرار دادند و چون از اشاعه بیداری اسلامی در جهان احساس خطر می‌کنند اسلام را دین ترور معرفی می‌کنند.

امام جمعه تایباد هم‌چنین به روز انقلاب فرهنگی اشاره و بر تأثیر انقلاب اسلامی بر تغییر فرهنگ جامعه تأکید کرد.

محدثی روز کارآفرینی را از دیگر مناسبت‌های اوایل اردیبهشت خواند و با اشاره به عنوان شعار سال 91 ‌بر ضرورت توجه به کارآفرینی در جامعه و ترویج فرهنگ کار صحیح و تولید خوب تأکید کرد.

وی با ذکر حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) درست کار کردن را از مسائل مورد توجه در اسلام خواند و گفت: توجه به صحت عمل و درستی در انجام امور در مشاغل و کارها و تولید از مسائلی است که وظیفه دینی و شرعی بوده و به آن اشاره و تأکید فراوان شده است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول