اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

سپاه از نعمات بزرگ انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نعمات بزرگ انقلاب ایران است.

سپاه از نعمات بزرگ انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر ضمن گرامیداشت روز دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1358 اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یکی از نعمات بزرگ انقلاب بوده و هست و در هر کجا دشمن تلاش کرده از دریچه‌ای وارد شود، سپاه برای بستن آن دریچه و از بین بردن آن توطئه، قیام و موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای ویژگی‌ها و شاخصه‌های برجسته‌ای است که این نیروی مبارک را شاخص کرده است، تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی و شاخصه‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردمی و ولایی بودن و شهادت‌طلبی این نیرو است.

امام جمعه ابهر خاطر نشان شد امروز سپاه در عرصه اقتصادی و سازندگی، نظامی، امنیتی و فناوری‌های علمی و دفاعی حرف نخست را می‌زند.

وی با اشاره به توانمندی‌های سپاه در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف گفت: ساخت ناوچه، ساخت و تولید خودروهای نظامی، تولید موشک‌های با برد کوتاه و متوسط و دور برد همانند موشک شهاب سه و ده‌ها فناوری جدید که با همکاری وزارت دفاع، خودکفایی و استقلال کشور را در ابعاد گوناگون نظامی برای جهانیان آشکار ساخته است، از دستاوردها و توانمندی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

خطیب جمعه ابهر در ادامه به مذاکرات ایران با گروه 1+5 در ترکیه و نتایج آن اشاره کرده و افزود: این مذاکرات یکی از پیروزی‌های بزرگ ملت ایران است.

وی ادامه داد: کشورهای غربی به مرحله‌ای از واماندگی و استیصال رسیده‌اند که برای نخستین‌بار حق غنی‌سازی ایران را به رسمیت شناختند، که البته از نظر ما این کافی نیست و غرب باید دوگانه‌گویی را کنار گذاشته و برای نشان دادن خود در پذیرش واقعی این حق، تحریم‌ها را لغو کند.

حجت‌الاسلام رحیمی ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت سعدی و شیخ بهایی به جوانان توصیه کرد مطالعه سیمای فرزانگان را فراموش نکرده و به مفاخر علمی و دینی خود افتخار کنند.

رحیمی در پایان ضمن گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه(س)، از آن حضرت به عنوان معیار و بهانه خلقت یاد کرد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول