اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول معاونت سیاسی بسیج دانشجویی استان کرمانشاه:

اتحاد بین سپاه و ارتش از طراحی‌های سیستماتیک شهید صیاد شیرازی بود

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمانشاه گفت: ایجاد اتحاد بین سپاه و ارتش از طراحی‌های سیستماتیک شهید علی صیاد شیرازی بود.

اتحاد بین سپاه و ارتش از طراحی‌های سیستماتیک شهید صیاد شیرازی بود

رسول جلیلی در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: شهید علی صیاد شیرازی یک ارتشی با روحیه‌ای بسیجی بود و در هر عرصه‌ای که لازم می‌شد، پا به میدان می‌گذاشت.

جلیلی افزود: این شهید اگر حرف کسی را مخالف خواست خدا می‌دانست در مقابل آن می‌ایستاد، همانطور که توسط بنی صدر به خاطر آموزش نیروهای سپاه و همکاری با آنها خلع درجه شد، اما دست از فعالیت سازنده و شرکت در برنامه‌ریزی‌ها و آموزش دادن نیروهای بسیجی و سپاهی برنداشت.

وی ادامه داد: شهید شیرازی فردی مخلص و بدون تکبر بود تا آنجا که در میدان‌های جنگ کمتر کسی تفاوت او را با یک سرباز تشخیص می‌داد و این در حالی بود که وی مسئولیت فرماندهی نیروی زمینی ارتش را به‌عهده داشت.

جلیلی خاطر نشان کرد: این شهید در تمام عملیات‌هایی که ارتش هم حضور داشت جلوتر از تمام نیروها قرار می‌گرفت،طوری‌که تمامی مقامات سپاه و ارتش برای خطراتی که او را تهدید می‌کرد نگران بودند، اما بدون ترس، محکم و استوار همراه با رزمندگان در خط مقدم ایستادگی می‌کرد.

وی افزود: صیاد شیرازی بدون آنکه در پی نام، درجه و  موقعیت باشد به کارهای بزرگی دست زد که تا آن زمان دشمنان را ناامید کرده بود، از جمله قائله کردستان و آزاد سازی بسیاری از مناطق غرب.

جلیلی تأکید کرد: یاد و خاطره رشادت و اظهار نظرهای تخصصی او در عملیات‌های مهم جنگ از جمله عملیات بیت المقدس برای آزادسازی بسیاری از مناطق غرب و یاد و خاطره رشادت‌ها و اظهار نظرهای تخصصی شهید صیاد شیرازی در عملیات‌های مهم جنگ از جمله عملیات بیت المقدس برای آزادسازی خرمشهر هیچ‌گاه از صفحه تاریخ حذف نخواهد شد.

وی با اشاره به ابتکار شهید صیاد شیرازی در خصوص انتقال دانشگاه جنگ از تهران به مناطق جنگی، خاطرنشان کرد: این موضوع نه‌تنها روحیه و توان سربازان و مجاهدان را بالا برد، بلکه باعث تحول شگرفی در عرصه جنگ نیز شد.

مسئول معاونت سیاسی بسیج دانشجویی  گفت: افکار سیستماتیک شهید صیادشیرازی به حدی قوی بود که وی را از هم دوره‌ایی‌هایش متمایز می‌کرد.

وی گفت: ایجاد اتحاد میان سپاه و ارتش و تشکیل قرارگاه ارتش و سپاه از بزرگترین طراحی‌های سیستماتیک شهید صیاد شیرازی بود که دستاوردهای زیادی را به دنبال داشت که سرانجام دشمنان اسلام و انقلاب نتواستند این سرباز فداکار را تحمل کنند و او را به شهادت که آرزوی دیرینه‌اش بود، رساندند.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول