اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

سپاه حیات اسلامی انقلاب ایران را تضمین کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه پاسداران حیات انسانی و اسلامی انقلاب ایران را تضمین کرده است.

سپاه حیات اسلامی انقلاب ایران را تضمین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند کوهی محکم و استوار از ارزش‌ها والای امام، شهیدان و انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان تاریخی موسس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ایجاد شد و به‌ منظور حفظ دستاوردهای انقلاب با حضور جوانان غیور انقلابی و دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه این نهاد مقدس کار خود را آغاز کرد.

محمد سلیمانی با بیان اینکه نظامی‌گری در واقع یکی از ابعاد هویتی این نهاد مکتبی و مردمی است، گفت: این نهاد مقدس دارای آرمان‌های مکتبی، انسانی و جهان‌شمول است که باید همیشه حرکت خود را بدان سو جهت دهد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سپاه پاسداران در کنار لشگر مخلص خدا، بسیج و ارتش مقتدر جمهوری اسلامی نقش بسیار پررنگ و خطیری را در طول سال‌های دفاع مقدس ایفا کرد.

وی با تأکید بر اینکه این نهاد انقلابی از زمان تأسیس تاکنون در برقراری امنیت داخلی و همچنین مقابله با تهدیدات خارجی نقش مهمی را ایفا کرده است، گفت: سپاه با مجموعه اقدامات بی‌نظیر خود استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ساخته است.

محمدسلیمانی با اشاره به فرمان تاریخی امام راحل(ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تأکید کرد: سپاه پاسداران حیات انسانی و اسلامی انقلاب ایران را تضمین کرده است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بنیاد و اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر مبنای تقوا، خلوص ایثار و فداکاری نهاده شده است، گفت: حفظ دین و وحدت از ویژگی‌های بارز این نهاد مردمی است.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و پس از آن از امنیت کشور دفاع کرده و در این راه ایثارگری‌ها و رشادت‌های فراوانی از خود به یادگار گذاشت.

محمدسلیمانی افزود: سپاه پاسداران در پیشرفت علمی و آبادانی کشور نیز سهیم بوده و در این راه گام‌های بزرگی از جمله در سد سازی و راه سازی برداشته است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول