اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

سپاه در تمام عرصه‌ها کارنامه درخشانی دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: سپاه نه تنها در دفاع مقدس بلکه در تمام عرصه‌هایی که به سپاه واگذار شد کارنامه درخشانی دارد.

سپاه در تمام عرصه‌ها کارنامه درخشانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران بسیجی مازندران اظهار داشت: سپاه رسالت خطیر صیانت از انقلاب اسلامی و دفاع از نظام اسلامی را برعهده دارد.

وی با اشاره به کارنامه درخشان سپاه در دفاع عاشورایی تصریح کرد: سپاه نه تنها در دفاع مقدس بلکه در تمام عرصه‌هایی که به سپاه واگذار شد کارنامه درخشانی دارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به نقش برجسته سپاه پاسداران در عرصه‌های سازندگی تاکید کرد: سپاهیان در حال حاضر و در صحنه جنگ نرم نیز عملکرد بسیار مناسبی از خود ارائه دادند.

وی با بیان اینکه سپاه همپای انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور متولد شد، یادآور شد: سپاه در انقلاب اسلامی ایران حفظ آرمان‌های نظام الهی ایران را برعهده گرفت و شایسته‌سالاری و بصیرت‌محوری از شاخصه‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: سپاه یک مجموعه الهی است که برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ سازنده اسلام ناب محمدی در کشور شکل گرفت.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه شایسته‌سالاری در سپاه بسیار مورد توجه است، یادآور شد: فرهنگ سپاه عدالت‌جویی و بصیرت‌محوری است.

انتهای پیام/ر20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول