اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری:

طرح الحافظون در سپاه چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری طرح‌های الحافظون و حضرت معصومه(س) در سپاه این استان ویژه کارکنان برادر، خواهر و وظیفه خبر داد.

طرح الحافظون در سپاه چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید رضا توسلی عصر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: با تدبیر معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح‌‎های الحافظون و حضرت معصومه(س) در سراسر کشور برای برادران و خواهران پایور و همچنین سربازان وظیفه اجرا می‌شود.

وی افزود: باتوجه به نقش قرآن در زندگی فردی و اجتماعی آحاد مردم و نیز تقویت روحیه معنوی کارکنان طرح حفظ قرآن مجید از دو سال گذشته آغاز و امسال سومین مرحله این طرح اجرا می‌شود.

توسلی اظهار داشت: شرکت کنندگان در این طرح سال تاکنون جزءهای سی و اول قرآن مجید را حفظ کردند و امسال نیز جزء سوم را حفظ می‌کنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقبال خوب کارکنان از این طرح، ادامه داد: در سطح سپاه قمر بنی هاشم(ع) استقبال خوبی از این اقدام ارزشمند قرآنی صورت گرفته است.

وی به نقش توجه بیشتر به قرآن درجامعه و نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: این معاونت با برگزاری کلاس‌های ویژه حفظ قرآن مجید و همچنین برپایی محافل انس با قرآن و مسابقات مختلف حفظ، قرائت و مفاهیم به دنبال ترویج بیشتر این امر مهم در بین کارکنان سپاه استان است.

توسلی ادامه داد: هرهفته روزهای چهارشنبه کلاس‌های حفظ قرآن برگزار می‌شود و کارگاه‌های قرآنی هم درطول سال در ستاد سپاه استان، یگان رزم استان و نواحی تابعه با حضور حافظان، قاریان و موذنین برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها از وجود ارزشمند اساتید ممتاز قرآنی بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول