اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت و درمان سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان خبر داد

اهدای 8 هزار سی‌سی خون توسط کارکنان سپاه زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت و درمان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اهدای 8 هزار سی‌سی خون توسط کارکنان بهداشت و درمان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد.

اهدای 8 هزار سی‌سی خون توسط کارکنان سپاه زنجان

اکبر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت و با استقرار اکیپ‌های انتقال خون در حسینیه سپاه استان نسبت به خون‌گیری از کارکنان اقدام شد.

وی با بیان اینکه اندازه‌گیری قندخون کارکنان از برنامه‌های این روز بود، یادآور شد: در مجموع 32 نفر از کارکنان این اداره خون خود را اهدا کردند.

مسئول بهداشت و درمان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اهدای 8 هزار سی‌سی خون توسط کارکنان این اداره خبر داد و افزود: اهدای خون عملی خداپسندانه و جاری ساختن حیات در جسم دیگری است.

وی با اشاره به اینکه اهدای خون برای سلامتی بدن مفید است، افزود: امروزه خون به عنوان مهم‌ترین عنصر حیات و زندگی به شمار می‌رود.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سازمان بهداشت جهانی مبنی بر زندگی سالم موجب طول عمر بیشتر است، اظهار کرد: در سال جدید توجه ویژه‎ای به سالمندان شده و از آنان دلجویی می‌شود.

وی برگزاری مسابقه بهداشت، همایش ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح استان زنجان و تجلیل از فعالان بهداشت و درمان را از جمله برنامه‎های این هفته برشمرد.

مسئول بهداشت و درمان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به توسعه و هماهنگی بهداشت و سلامت در قالب طرح امام رضا (ع) اشاره کرد و یادآور شد: در این طرح بهداشت و روان و محیط کار مورد توجه واقع شده و همه رده‎ها در سپاه استان زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: کنترل قند خون، اهدای بسته‎های بهداشتی و تست‎های روانشناسی و مشاوره از برنامه‎های این نهاد در مرکز استان و مراکز شهرستان‎ها در هفته سلامت است.

نظری با بیان این‌که محرومیت‎زدایی از اولویت‎‌های درمان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان است، بیان کرد: هر سال 300 تیم درمانی به مناطق محروم اعزام می‌شوند که امسال نیز شهرستان‌های زنجان،خدابنده و ابهر زیر پوشش خدمات رایگان عرضه دارو و مشاوره قرار می‌گیرند.

وی ارتباط و اتصال با بدنه جامعه را از اولویت‎های بسیج جامعه پزشکی استان زنجان عنوان کرد و افزود: این گروه از همه ظرفیت‎ها برای ارتقای سلامت جامعه استفاده کرده و در این راستا تیم‎های مختلف را در قالب 12 اکیپ درمانی به مناطق محروم اعزام می‌کند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول