اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی:

مبانی اعتقادی و مردمی بودن دو ویژگی اصلی سپاه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: مبانی اعتقادی و مردمی بودن دو ویژگی اصلی سپاه انقلاب اسلامی است.

مبانی اعتقادی و مردمی بودن دو ویژگی اصلی سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوب‌علی نظری پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس سپاه انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه انقلاب اسلامی است که امسال سپاه 32 ساله می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی دارای یک ماهیتی است که هر ارگانی که بنا است از انقلاب دفاع کند باید دارای این ماهیت باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: سازمانی می‌تواند از انقلاب اسلامی دفاع کند که از لحاظ ماهیتی مثل خود انقلاب باشد.

نظری با بیان اینکه پویایی انقلاب اسلامی از دیگر اهداف تشکیل سپاه است، ادامه داد: به دلیل اینکه انقلاب اسلامی بالنده و رشدپذیر است ارگانی که بنا است در بالندگی انقلاب شریک باشد باید خود نیز چنین ویژگی داشته باشد.

وی یادآور شد: لذا بر اساس این روحیه‌ای که امام راحل (ره) داشت فرمان تشکیل سپاه را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی صادر کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: سپاه انقلاب اسلامی در سه مرحله تشکیل شده که تمام این مراحل به صورت مردمی بوده است.

نظری با اشاره به برنامه‌های سالروز تأسیس سپاه انقلاب اسلامی عنوان کرد: برگزاری گردهمایی‌ها، تجدید میثاق با شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا از اهم برنامه‌های سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی در این ایام است.

وی با اشاره به اینکه سپاه یک مأموریت عام دفاع از انقلاب اسلامی دارد، گفت: هر زمان دشمن قصد براندازی نظام را داشته باشد سپاه وظیفه دارد با تکیه بر مردم در مقابل دشمن ایستادگی کرده و از انقلاب اسلامی دفاع کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به نامگذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد: سعی ما بر این است تا در سپاه به صورت خاص و در گستره بسیج به صورت عام باری تحقق این شعار تلاش کنیم.

نظری ادامه داد: ایجاد فضای فرهنگی لازم برای تحقق این شعار ضروری است و در این راستا باید از تولیدات داخلی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور گفت: یکی از برنامه‌های شاخص سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی اعزام به اردوهای راهیان‌نور است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این راستا در سال گذشته هشت هزار دانش‌آموز دختر و پسر، هفت هزار نفر سایر اقشار مختلف مردم و حدود یک‌هزار و 500 نفر از دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول