اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج:

ارتش و سپاه دو بازوی توانمند ولایت هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در حال حاضر ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب مانند دو بازوی توانمند ولایت برای دفاع از اسلام و انقلاب فعالیت می‌کنند.

ارتش و سپاه دو بازوی توانمند ولایت هستند

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج در آستانه روز ارتش اظهار داشت: در طول 3 دهه گذشته که انقلاب و ملت ما تحت تهدید‌های بسیاری قرار داشته و دارند،‌ اقتدار نیروهای مسلح از جمله ارتش موجب خنثی‌سازی توطئه دشمنان شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت نیروهای نظامی کشورمان به ویژه سپاه و ارتش هم‌چون دو بال نیرومند و توانمند برای ولایت عمل کرده و با اقتدار کامل از آرمان‌های اسلام و انقلاب و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع ملت ایران دفاع کردند.

*‌ وحدت سپاه و ارتش باید حفظ شود

این مسئول با تأکید بر اینکه مهم‌ترین ویژگی در رابطه با سپاه و ارتش، وحدت و هم‌دلی این دو نیروی نظامی مقتدر کشورمان است، گفت: کشورهای غربی و دشمنان داخلی و خارجی تلاش بسیاری داشته و دارند تا میان سپاهیان و ارتشی‌ها اختلاف اندازند.

اکبریان تأکید کرد: علت دسیسه‌های دشمنان این است که در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بودند، برادری و وحدت میان سپاه و ارتش مهمترین عامل بازدارنده در مقابل تجاوز جنایتکاران رژیم بعث عراق و صدام بود.

وی اظهار داشت: این وحدت پس از جنگ به کمک ما آمد و برای حفظ سربلندی و اقتدار نظام باید کماکان حفظ شود.

* خودکفایی ارتش در تأمین ادوات نظامی

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های گسترده غرب علیه ایران گفت: این تحریم‌ها همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی تأکید فرمودند، برای ما نعمت بود و برکت داشت.

اکبریان تصریح کرد: به دلیل مقابله با تحریم‌ها ما به در زمینه خودکفایی در تأمین تجهیزات و ادوات دفاعی و نظامی فعالیت کرده و به فضل الهی و با هدایت‌های رهبری معظم انقلاب امروز ارتش ما اکثر تجهیزات مورد نیاز خود را در داخل کشور و با دانش بومی تهیه و تأمین می‌کند.

وی با اشاره به اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های ‌آزاد به ویژه خلیج فارس،‌ دریای عمان و اقیانوس هند و خلیج عدن اظهار داشت: اگر امروز کشورهای غربی جسارت تعرض به کشورمان را ندارند، به این دلیل است که با اقتدار نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد مواجه بوده و از توان ما اطلاع دارند.

اکبریان در پایان تأکید کرد: اقتدار و سربلندی نظام ما مرهون هدایت‌های رهبری معظم انقلاب، هم‌دلی ملت و مسئولان و بالاخره هوشیاری و توانمندی نیروهای مسلح به ویژه سپاه و ارتش است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول