اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار سردار مهدوی‌نژاد با خانواده شهدای سپاه در منطقه شمال‌غرب‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، با حضور در منازل شش شهید منطقه شمال غرب با خانواده آنان دیدار و یاد و خاطره آن شهدای عزیز را گرامی داشت.

دیدار سردار مهدوی‌نژاد با خانواده شهدای سپاه در منطقه شمال‌غرب‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در این دیدارها با اشاره به خاطراتی از آن شهدا اظهار داشت: شهید عاصمی و همرزمانش در طول خدمتشان همواره در مقابله با توطئه‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی داشتند و  البته به خواسته خود که همانا شهادت در راه اسلام و نظام بود، رسیدند.

وی با بیان اینکه از افتخارات سپاه علی بن ابیطالب(ع)، حضور فعالانه پاسداران این سپاه در مناطق عملیاتی شمال‌غرب است، خطاب به فرزندان شهدا گفت: شما باید با تاسی به ولایت راه آن شهدای عزیز را ادامه دهید و البته بر ما نیز واجب است که به مشکلات و مسائل خانواده شهدا رسیدگی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز در این دیدارها با بیان خاطراتی از سردار عاصمی و همرزمانش اظهار داشت: خداوند به واسطه اخلاصی که در این برادران بود، دعای آنان را که رسیدن به درجه شهادت بود، اجابت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری افزود: این شهدا پیرو واقعی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و مدافع راستین ولایت بودند و امید است که خداوند نیز به ما این توفیق را تا آخر عمر عنایت کرده و ما را با شهدای کربلا محشور بگرداند.

سردار شهید عباس عاصمی به همراه پنج تن از همرزمانش علی‌اکبر جمراسی، محمود احمدی‌تبار، ولی‌الله صحرایی، سید‌عبدالحسین موسوی‌نژاد و مهدی خبیر. در اواخر تیرماه سال 1390 با حضور در مناطق شمال‌غرب به منظور مقابله با گروهک معاند پژاک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول