اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات سپاه قدس گیلان:

وجود مجاهدان مومن سرمایه انسانی سپاه است

خبرگزاری فارس: مسئول تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت: امروزه سرمایه انسانی سپاه را مجاهدانی مؤمن و انقلابی تشکیل می‌دهند که سخت پایبند ارزش‌های والای اسلام و اهداف انقلاب اسلامی و رضایت الهی و منویات ولایت فقیه هستند.

وجود مجاهدان مومن سرمایه انسانی سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اطلاعیه سپاه قدس گیلان را به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره)، قرائت کرد.

وی، با اشاره به متن این اطلاعیه اظهار کرد: در حالی سی و‌سومین سال درخشش و ظهور حماسی نهاد ارزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را شاهدیم که همچنان با توفیق الهی بر بالندگی این نهاد مقدس افزوده می‌شود و سپاه به عنوان ستون فقرات بازدارندگی کشور در برابر تهدیدات دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی تبدیل شده است.

این مسئول، ادامه داد: سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح با ایجاد ظرفیت‌های لازم به منظور توسعه قدرت دفاعی کشور به ظرفیت عظیمی تبدیل شده است و بسیجان قهرمان توانسته‌اند قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را در آن به نمایش بگذارند و بدون تردید مهم‌ترین قدرت و سرمایه سپاه در وجود نیروهای مؤمن و فداکار آن بوده که سپاه را قادر به حضور در عرصه‌های مختلف دفاعی و امنیتی، سازندگی، اقتصادی و... کرده است.

وی افزود: امروزه سرمایه انسانی سپاه را مجاهدانی  مؤمن و انقلابی تشکیل می‌دهند که سخت پایبند به ارزش‌های والای اسلام و اهداف انقلاب اسلامی بوده و در پاسداری از آن تنها رضایت الهی و منویات ولی فقیه را ملاک عمل خویش قرار داده و در عمل فلسفه تشکیل سپاه را حفظ انقلاب و پاسداری از حریم ولایت معنا کرده‌اند.

بابایی در ادامه قرائت اطلاعیه سپاه قدس گیلان، خاطرنشان کرد: سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت این ایام فرخنده در سالروز تأسیس این نهاد مقدس با تکریم و ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهیدان در همسویی با سیاست‌های کلی سازمان سپاه با تقویت روحیه مقاومت و دمیدن روح امید در مردم با بر دوش کشیدن تکلیف پاسداری و با گفتمان غالب مسایل انقلاب اسلامی و کمک به پیشرفت آرمان‌های آن در جهان و رصد کردن و تحلیل شرایط آن، خدمت به امت ولایت‌مدار را افتخار خود می‌داند.

وی، ابراز کرد: با توجه به تولید قدرت نرم، توسعه قدرت بازدارندگی فعال و هوشمند و رشد و تعالی سرمایه‌های انسانی موجود در سایه ولایت‌مداری با تمام ظرفیت‌های خود در نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن طبق اصل 150 قانون اساسی خدمت به امت ولایت‌مدار و شهیدپرور را از افتخارات خود می‌دانیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول