اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور پستی اداره کل پست استان زنجان:

416 واحد پستی در استان زنجان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون امور پستی اداره کل پست استان زنجان گفت: 416 واحد پستی در استان زنجان فعالیت می‌کنند.

416 واحد پستی در استان زنجان فعالیت می‌کنند

محمدجعفر تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع 240 دفتر ICT روستایی در استان زنجان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 416 واحد پستی در استان زنجان 56 واحد شامل دفاتر پیشخوان دولت می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به واگذاری خدمات به بخش‌های خصوصی و خصوصی‌سازی، واحدهای پستی در بخش دفاتر ICT روستایی و دفاتر پیشخوان دولت افزایش پیدا می‌کند.

معاون امور پستی اداره کل پست استان زنجان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 60 دفتر ICT روستایی در روستاهای مورد نظر راه‌اندازی می‌شود، اضافه کرد: این دفاتر بر اساس جمعیت روستاها و امکان ارتباطات آن‌ها ایجاد می‌شود.

وی همچنین با اشاره به فراخوان ایجاد دفاتر پیشخوان دولت در سال گذشته تصریح کرد: درخواست‌های متقاضیان در سال 90 بررسی شده است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مجوز ایجاد این دفاتر در سال جاری به متقاضیان صادر می‌شود.

تمیمی قبول و توزیع مرسولات پستی و قبوض دولتی، توزیع یارانه‌ها، افتتاح حساب، ثبت نام دانشگاه‌ها، قبول درخواست انشعاب گاز و برق، توزیع کالا برگ نفت، درج اطلاعات خانواده‌ها در سایت شرکت نفت و ... را از جمله خدمات اینترنتی ارائه شده در دفاتر پستی استان زنجان برشمرد.

وی با بیان اینکه در زمینه ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در آزمون‌های سراسری و آزمون‌های سازمان سنجش یادآور شد: با توجه به اینترنتی شدن ثبت‌نام‌های داوطلبان در دو سال گذشته در حال حاضر فقط رمز ورود داوطلبان و دفترچه‌ها و همچنین مراحل ثبت‌نام اینترنتی شرکت در آزمون از طریق دفاتر پستی ارائه می‌شود.

معاون امور پستی اداره کل پست استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه ارتباط اداره کل پست زنجان با اداره کل پست استان قزوین و تهران بیشتر از سایر استان‌ها است، ادامه داد: این دو استان مرکز مبادلات پستی استان زنجان است که بیشترین مرسولات نیز به استان تهران ارسال می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول