اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد؛

همکاری دستگاه‌های اجرایی بوشهر با خدمات ICT پست

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی با پست برای ارائه خدمات در دفاتر ICT گفت: این موضوع در شورای اداری استان مطرح می‌شود و ابتدا استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی به این مسئله ورود پیدا می‌کند.

همکاری دستگاه‌های اجرایی بوشهر با خدمات ICT پست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست با مدیرعامل شرکت پست ایران اظهار داشت: باید زمینه جلب اعتماد مردم و مسئولان را به امانت‌دار بودن شرکت پست فراهم کرد.
پوی افزود: پست خادم و امین مردم است و باید این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود و آنان باور کنند که پست امانت‌دار خوبی است.
جهانبخش اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه‌ها در عرصه پست همین مسئله است و باید برویم به سمتی که اعتماد مردم و مسئولان را به سیستم پستی جلب و این دغدغه‌ها را برای همیشه حل کنیم.
جهانبخش اضافه کرد: سرمایه پست، اعتماد مردم است و نباید بگذاریم این سرمایه‌ خدشه‌دار شود.
وی ادامه داد: اگر نظارت، کیفیت و اعتماد را در ارائه خدمات پستی با جدیت دنبال کنیم مردم خودشان برای دریافت خدمات به سمت پست می‌آیند.
استاندار بوشهر با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی با پست برای ارائه خدمات در دفاتر ICT یادآور شد: این موضوع در شورای اداری استان مطرح می‌شود و ابتدا استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی به این مسئله ورود پیدا می‌کند.
مدیرکل پست استان بوشهر نیز در این نشست گفت: نیازمند اعتمادسازی در بین عموم هستیم و مردم باید این شرکت و صحت خدماتش را باور کنند.
عبدالرحمن برزگرزاده اظهار داشت: متاسفانه وجود برخی نگاه‌های سنتی و بروکراسی اداری موجب شده در دریافت خدمات دستگاه‌های دولتی و ارائه آنها در دفاتر ICT شهری و روستایی با مشکلاتی مواجه شویم.
وی افزود: با توسعه خدمات ارائه شده در دفاتر ICT مردم توانمندی و ظرفیت‌های پست و این دفاتر را باور کرده‌اند.
برزگرزاده ادامه داد: هنوز در برخی دستگاه‌ها نگاه رئیس و ارباب‌مدارانه حاکم است که امیدواریم با حمایت بیش از پیش مدیریت ارشد استان این دستگاه‌ها همکاری بیشتری برای واگذاری خدمات خود به دفاتر ICT داشته باشند.
مدیرکل پست استان بوشهر گفت: تلاش ما حذف رفت و آمدها، دسترسی اقشار مختلف در دورترین مناطق به خدمات و کاهش هزینه‌ها است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول