اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول دبیرخانه شورای راهبردی فاوا شهرداری‌های کلان شهرهای کشور:

دبیرخانه ICT کلان‌شهر‌ها در اصفهان قرار دارد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه شورای راهبردی فاوا شهرداری‌های کلان شهرهای کشور گفت: دبیرخانه ICT کلان‌شهر‌های کشور در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی قرار دارد.

دبیرخانه ICT کلان‌شهر‌ها در اصفهان قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید جعفری ظهر امروز در حاشیه مراسم برگزاری چهل و ششمین جلسه راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری‌های کلان‌شهر‌های کشور اظهار داشت: امروزه انسجام مدیریت شهری با استفاده از فناوری اطلاعات در تمام زمینه‌ها افزایش می‌یابد و شهرداری‌ها باید به سوی تحولات نوین حرکت کنند.
وی به وجود ظرفیت‌های موجود در اصفهان اشاره کرد و افزود: دبیرخانه ICT کلان‌شهر‌های کشور در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی قرار دارد و شهرداری‌های هشت کلان‌شهر کشور از چند سال گذشته برنامه توسعه فناوری اطلاعات خود را تدوین کرده‌اند.
مسئول دبیرخانه شورای راهبردی فاوا شهرداری‌های کلان شهرهای کشور اضافه کرد: در حال حاضر این شورا در سال پایانی برنامه توسعه فناوری اطلاعات خود قرار دارد و اصفهان به عنوان دبیرخانه شورا مدیر پروژه تدوین برنامه کلان فناوری اطلاعات کشور محسوب می‌شود.
وی به رشد مناسب فناوری اطلاعات در این شورا اشاره کرد و بیان داشت: هم‌اکنون و با توجه به رشد مناسب رشد فناوری اطلاعات در کلان‌شهر‌ها مسئولان به دنبال برنامه‌ریزی به منظور تدوین برنامه دوم فناوری اطلاعات کشور هستند.
جعفری تاکید کرد: تمام شهرداری‌ها باید در اجرای پروژه‌های خود از فناوری اطلاعات استفاده کنند و زیر‌ساخت‌های تحقق این موضوع باید در سطح کشور فراهم شود.
وی به ضرورت ارتقای دانش مردم در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان باید چالش‌های موجود را در سطح شهر‌ها شناسایی کنند و با بهره‌گیری از وسایل نوین ارتباطی مشکلات موجود در جامعه را کاهش بدهند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول