اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان کردستان اعلام کرد:

رشد 8.5 درصدی جابه‌جایی مرسولات پستی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان کردستان گفت: در شش ماهه اول امسال جابه‌جایی مرسولات پستی 8.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

رشد 8.5 درصدی جابه‌جایی مرسولات پستی در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فاتح احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سنندج، اظهارداشت: آمارها نشان داده به تناسب افزایش فناوری‌های روز همچنان خدمات پستی در حال افزایش است.
وی به ترافیک پستی استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: جمع ترافیک وارده و صادره استان در سال گذشته بیش از 15 میلیون و 551 هزار مرسوله بوده است.
وی ادامه داد: در شش ماهه اول امسال هم 3 میلیون و 593 مرسوله به استان وارد و 4 میلیون و 813 هزار مرسوله هم از استان صادر شده است.
مدیرکل پست استان کردستان به جابه‌جایی بیش از 8 میلیون و 407 مرسوله در شش ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: جابه‌جایی مرسولات در این مدت نسبت به سال گذشته 8.5 درصد رشد داشته است.
احمدی سرانه پستی به ازای هر نفر جمعیت را چهار فقره در استان ذکر کرد و افزود: سرانه ترافیک پستی به ازای کارمند در استان هم 33 هزار و 336 فقره است.
وی به ارائه خدمات جدید پست پرداخت و عنوان کرد: سیستم رهگیری برخط مرسولات پستی به این صورت که هر فردی می‌تواند از طریق پرتال پست مرسوله خود را ردیابی کند از جمله خدمات جدید اداره کل پست خواهد بود.
وی اضافه کرد: از دیگر خدمات جدید ما توسعه خدمات دفتر پیشخوان دولت، خدمات دفاتر آی.سی.تی روستایی و نصب پلاک کدپستی 10 رقمی در روستاها است.
مدیرکل پست استان کردستان با بیان اینکه امسال در پست سال کیفیت نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: برای افزایش مقوله کیفیت ادارات می توانند کلیه خدمات لازم را به دفاتر پیشخوان روستایی واگذار کنند.
جابه‌جایی بیش از 330 هزار نامه در سفر سوم هیئت دولت به استان
احمدی به جابه‌جایی و ارسال نامه‌های مردمی در سفرهای هیئت دولت به استان اشاره کرد و افزود: در سفرهای دور اول، دوم و سوم هیئت دولت به استان به ترتیب 106 هزار و 800، 131 هزار و 200  و 330 هزار و 330 مرسوله جابه‌جا شد.
وی به مصوبات این سفرها پرداخت و گفت: در دورهای اول و دوم هیچ مصوبه‌ای به پست اختصاص پیدا نکرد ولی در دور سوم  چهار مصوبه به این اداره کل اختصاص یافت.
به گفته وی، مجموع اعتبارات چهار طرح اختصاص یافته شده از محل طرح‌های ملی استانی شده 56 میلیارد و 700 میلیون ریال است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول