اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی معاون رئیس جمهور تاکید کرد

توسعه دفاتر پیشخوان شهری، ICT روستایی و میز خدمت

خبرگزاری فارس: مشاور عالی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور بر لزوم توسعه دفاتر پیشخوان شهری،ICT روستایی و میز خدمت در کشور تاکید کرد.

توسعه دفاتر پیشخوان شهری، ICT روستایی و میز خدمت
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان به همراه سیداحمد طباطبایی مشاور عالی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از دفاتر پیشخوان دولت شهری و ICT روستایی سمنان بازدید کرد.
طباطبایی که به منظور تببین برنامه‏های تحول، هماهنگی و تعامل و پیگیری آن به استان سمنان سفر کرده بود با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان و مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت استانداری سمنان از برنامه "میز خدمت" در استانداری سمنان، اداره‌کل زندان‏ها و اقدامات تامینی و تربیتی و اداره‌کل بیمه خدمات درمانی استان بازدید کرد و از نزدیک امور و مشکلات و موانع موجود را مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید که مدیران کل دفاتر منابع انسانی و تحول اداری و فناوری اطلاعات استانداری سمنان نیز در آن حضور داشتند، برنامه طرح دورکاری در اداره‌کل بیمه خدمات درمانی این استان مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.
در پایان این بازدید، مشاور عالی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ضمن اذعان به عملکرد خوب و موفق استان سمنان در زمینه برنامه‏های تحول به خصوص ایجاد میز خدمت در ادارات کل و ساماندهی نیروی انسانی و توسعه، از تلاش دست‏اندرکاران تشکر کرد.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول