اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان تأکید کرد:

لزوم ارتقای ظرفیت‌های دفاتر ICT روستایی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان بر لزوم ارتقای ظرفیت‌های دفاتر ICT روستایی تأکید کرد.

لزوم ارتقای ظرفیت‌های دفاتر ICT روستایی
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کریم مطهری‌مؤید شب گذشته در نخستین همایش سراسری دفاتر ICT  روستایی استان همدان با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی ارزشی به مردم، اظهار داشت: اعتقاد من به دفاتر ICT روستایی از باب خدمات‌رسان بودن این دفاتر است که البته همدان در این زمینه استانی پیشتاز بوده و کارگروه‌های تخصصی متعددی را در این مورد تاکنون برپا کرده است.
وی با تأکید بر لزوم رفع ایرادات در دفاتر ICT روستایی، مزایای این دفاتر را بی‌بدیل دانست و گفت: تنها راهی که از طریق آن می‌توان بهترین خدمت را به مردم ارائه کرد، دفاتر ICT روستایی است چرا که ما معتقد هستیم به روستائیان نیز به مانند شهرنشینان باید خدمات ارزنده ارائه کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه اعتقادش به دفاتر ICT راسخ است، تصریح کرد: بر این اساس  هر گونه ایرادی باید رفع شود تا امر خدمت‌رسانی به خوبی و به نحو احسن برای عموم مردم انجام پذیرد.
وی گفت: مدیرانی که خود شخصاً در این جلسه حضور دارند باید مورد تقدیر واقع شوند چرا که به درستی اهمیت موضوع را دریافته‌اند اما مدیرانی که در این جلسه حاضر نشده‌اند، باید به همه مصوبات این جلسه عمل کنند اگر چه این عدم حضور در ارزیابی‌های آنها نیز لحاظ شده و در صورت عدم توجه به مباحث این جلسات باید پاسخگو باشند چرا که تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات باید اجرایی شود.
مطهری خطاب به دستگاه‌های خدمت‌رسان استان همدان نیز ابراز داشت: شما نیز باید خدمات خود را از طریق دفاترICT به مردم ارائه کنید چرا که از این طریق علاوه بر اینکه از بار هزینه‌ای شما کاسته می‌شود، برای این دفاتر درآمدزایی داشته و امور مردم با سرعت، دقت و سلامت بسیار بیشتری دنبال می‌شود.
وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمت‌رسان با همکاری با دفاتر ICT علاوه بر اینکه می‌توانند امر درآمدزایی را دنبال کنند می‌توانند ایجاد اشتغال بالاتری را نیز موجب شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با تأکید بر لزوم ارتقای ظرفیت‌های دفاتر ICT، ابراز داشت: هرچه زمان می‌گذرد فرهنگ استفاده از این دفاتر در بین مردم بیشتر می‌شود که با این وصف امر ارتقای ظرفیت این دفاتر بیش از پیش احساس می‌شود.
وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌های دولتی به دنبال این هستند که برخی از خدماتشان را به دفاتر ICT بدهند، تصریح کرد: در این رابطه ابتدا باید دید که آیا این دفاتر این توان را دارند یا نه؛ که بر این اساس باید به مرور زمان این امکان را فراهم کرد.
مطهری با تأکید بر لزوم توسعه دفاتر ICT در تمام نقاط استان، یادآور شد: باید به سمتی پیش برویم که روستائیان ما برای انجام هر کاری در روستای خود اقدام کنند و به شهر نیایند که البته این امکان در حال حاضر توسط این دفاتر ایجاد شده است.
وی با تأکید بر لزوم ارتقای سطح تحصیلات علمی کارگزاران دفاتر ICT روستایی، خاطرنشان کرد: این امر در راستای ارتقای مزایا و حقوق این قشر نیز مؤثر واقع شده و امر خدمت‌رسانی به مردم را بیش از پیش فراهم می‌آورد.
انتهای پیام/ل20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول