اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان صدا و سیمای خراسان جنوبی خبر داد

هزینه 450 میلیونی برای پژوهش در صدا و سیما

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در سال جاری 450 میلیون تومان برای امر پژوهش در صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی هزینه شده که این پژوهش‌ها به تولید برنامه‌های مستند انجامیده است.

هزینه 450 میلیونی برای پژوهش در صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نوید نظامی ظهر امروز در جمع مسئولان پژوهش خراسان جنوبی به بیان گزارشی از عملکرد صدا و سیمای استان در بخش پژوهش پرداخت و اظهار داشت: شش مورد پژوهش در صدا و سیمای استان در سال 90 تاکنون انجام شده است.

وی افزود: بررسی اماکن و موقوفات خراسان جنوبی، بررسی امامزادگان، بررسی زندگی‌نامه استاد سعیدی، پژوهش در زمینه آیین و جشن‌های مردم استان در ایام نوروز و معرفی سنگ نگاره‌های استان از جمله مهم‌ترین پژوهش‌های انجام شده در حوزه صدا و سیمای خراسان جنوبی در سال جاری بوده است.

قائم مقام سازمان صدا و سیمای خراسان جنوبی انجام پژوهشی در این مجموعه در زمینه معرفی مصادیق کار و تلاش اقتصادی در ادبیات عامه مردم استان را دیگر پژوهش انجام شده در این مجموعه در سال جاری عنوان کرد.

برنامه‌ریزی انجام 16 عنوان پژوهشی صدا و سیمای استان در سال 91

نظامی به برنامه‌های این مجموعه در حوزه پژوهش برای سال 91 اشاره کرد و گفت: هفت عنوان از این مجموعه مربوط به معرفی مفاخر خراسان جنوبی است.

وی ادامه داد: بررسی باورهای عامه مردم، انواع خوراک‌های بومی، بررسی قصه‌های ماندگار، آیین ازدواج در استان، رسوم جمع‌آوری محصول در استان و برگزاری اعیاد ویژه در این منطقه از دیگر برنامه‌های پژوهشی این مجموعه برای سال آینده است.

قائم مقام سازمان صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار داشت: همچنین قرار است در سال آینده پژوهش‌هایی برای تولید مستند در مورد زندگی مفاخری مانند سین حسن تهامی، محمدعلی دیانی، محمداسماعیل رضوانی، عبدالعلی بیرجندی، ابن حسام خوسفی و سید محمد مشکات در این مجموعه انجام شود.

نظامی اظهار داشت: هر پژوهشی که در صدا و سیما قرار است به تولید بینجامد بین یک تا سه میلیون تومان هزینه دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول