اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خبر داد

برگزاری نخستین همایش "دین در آیینه هنر" در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: برای نخستین بار، همایش بین‌المللی "دین در آیینه هنر" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار خواهد شد.

برگزاری نخستین همایش "دین در آیینه هنر" در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اصغر تروهید ظهر امروز پنج‌شنبه در نشست خبری همایش بین‌المللی "دین در آیینه هنر"در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: همایش دین در آیینه هنر با یک نگاه کلی به نقش ادیان به خصوص دین اسلام، مسیحیت و یهودی در هنر برگزار می‌شود که در آن حدود 23 کشور حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه همایش "دین در آیینه هنر" نخستین همایش بین‌المللی در دانشگاه آزاد همدان است، گفت: این همایش بیشتر وجهه علمی برای استان همدان داشته و هیچ جنبه سیاسی ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان عنوان کرد: از جمله اهدافی که در برگزاری این همایش به دنبال آن هستیم افزایش تعاملات علمی و فرهنگی با دانشگاه‌های خارج از کشور، مطرح کردن دانشگاه آزاد اسلامی با سابقه علمی و نقش کلیدی و همچنین ارتباط بیشتر با کشور ایتالیاست.

وی بیان کرد: افتتاحیه همایش از سه‌شنبه 22 فروردین با قرائت پیام ریاست جمهور و رئیس کل دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور 17 مقام رسمی سیاسی و 37 مهمان اروپایی، سفیر ایران در واتیکان و سفیر واتیکان در ایران و مهمانانی از ایتالیا و وزارت خارجه و سفرای ایران و ایتالیا آغاز به کار خواهد شد.

تروهید خاطرنشان کرد: 302 مقاله از کشورهای امریکا، انگلیس، ایتالیا، مصر، الجزایر، سوئد، مالزی، روسیه، آلمان، هند، اسکاتلند و سوئیس به دفتر همایش ارسال شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در ادامه گفت: از مجموع مقالات ارسالی تعداد 24 مقاله برای ارائه شفاهی و 24 مقاله نیز به صورت عکس و پوستر از بین این مقالات برای شرکت در همایش، انتخاب شده است.

تروهید در پایان سخنان خود با بیان اینکه در مجموع 100 میلیون تومان برای برگزاری این همایش اختصاص یافته است، عنوان کرد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بحث اسکان و ایاب و ذهاب مهمانان را بر عهده دارد و دانشگاه آزاد نیز پذیرایی و خدمات دیگر را عهده‌دار شده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول