اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی خبر داد

راه‌اندازی تبلیغات اسلامی کاکی در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی از راه‌اندازی اداره تبلیغات اسلامی کاکی در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی تبلیغات اسلامی کاکی در آینده نزدیک

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در جمع روحانیون و طلاب شهر کاکی از راه‌اندازی تبلیغات اسلامی بخش کاکی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تمام مقدمات اداری و تجهیزاتی راه‌اندازی سازمان تبلیغات بخش کاکی انجام شده است و در گفت‌وگوی حضوری با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قول مساعد دادند که به زودی این اداره در بخش کاکی افتتاح می‌شود.

امام جمعه کاکی با اشاره به ایام فاطمیه از همه مسئولان به ویژه مسئولان فرهنگی و مذهبی که در سال‌های گذشته در برگزاری ایام فاطمیه تلاش و کوشش کرده‌اند تقدیر کرد و خواستار باشکوه برگزار شدن فاطمیه اول و دوم در شهر کاکی شد.

وی با اشاره به پیشینه شهر و بخش کاکی گفت: این منطقه در توجه به برنامه‌های مذهبی باید الگو باشد و هیئت‌های مذهبی و اهالی مساجد در این زمینه نقش مهمی دارند.

محمدی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و پیام نوروزی معظم‌له در مصرف کالاهای داخلی و اهمیت رسیدن به خودکفایی اقتصادی مبلغان، مردم نسبت به این امر مهم توجه کرده و زمینه آن را فراهم کنند.

امام جمعه کاکی بر نقش فعالیت‌های مذهبی و معنوی در مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب به اهمیت و نقش مسجد در استکبارستیزی پی برده‌اند بنابراین تلاش می‌کنند تا با محدود کردن کارکردهای مسجد، به اهداف و برنامه‌های خود دست یابند.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) بار دیگر جایگاه و نقش محوری مسجد را احیا کردند به طوری که انقلاب اسلامی در مساجد شکل گرفت و پیروز شد.

امام جمعه کاکی با بیان اینکه رعایت معارف دینی و اسلامی یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عوامل برای رسیدن انسان به کرامت الهی است خاطر نشان کرد: تمام آحاد مردم و ملت ایران اسلامی و جهان با تکیه بر تعالیم الهی و اطاعت از معارف دینی باید بتوانند گام‌های مؤثری در راه ترویج و شناخت آموزه‌های دینی بردارند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول