اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

ایثارگران بزرگ‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین در سال 91 که با موضوع بررسی روند ساخت مستند مردان هور برگزار شد، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ایثارگران را بزرگ‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی برشمرد.

ایثارگران بزرگ‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین در سال 91 با موضوع بررسی روند ساخت مستند مردان هور با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.

در این نشست رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در سخنانی با یادآوری نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: صحن شورای شهر در نخستین جلسه از سال جدید پذیرای مستندسازانی است که مستندی از بهترین سرمایه‌های مملکت را که همانا شهدا و ایثارگران هستند، می‌سازند.

عباس ظاهری سرمایه انسانی را بهترین نوع سرمایه هر جامعه‌ای خواند و افزود: بهترین نوع از سرمایه انسانی ایران همین انسان‌هایی هستند که سرنوشت کشور را در برهه حساسی از زمان به گونه‌ای رقم زدند که در صورت قدرشناسی از آن تا سالیان دراز، صحت و استواری این انقلاب تضمین می‌شود.

ظاهری با اشاره به اینکه این جلسه به منظور ارائه گزارش‌های شفاهی یا مکتوب پیرامون موضوع یاد شده برگزار شده است، تصریح کرد: مجموعه شورای شهر این حضور را در نخستین جلسه از سال به فال نیک گرفته و می‌کوشد تا در طول سال در تصمیم‌گیری‌های خود حکایت حافظان این نظام را که یک نظام الهی قلمداد شده است، مد نظر داشته باشند.

ظاهری اظهار کرد: اعضای شورای شهر قزوین همانگونه که در سال‌های گذشته خود را ملزم به انجام تعهداتی می‌کردند که نظام جمهوری اسلامی ایشان را موظف به انجام آنها کرده بود، باید در سال نو نیز مانند گذشته بلکه بهتر از آن، در مسیر خدمت الهی و به ویژه در راستای حفظ زحمات ایثارگران گام برداشته و این مسیر را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه این مستند مربوط به اقدامات ایثارگران، پیش از اعزام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل یا در مدت حضور در جبهه‌ها است، ادامه داد: اینان همان حافظان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و در حالی چنین اظهاراتی می‌کنند که خود نیز باور به بازگشت ندارند.

ظاهری ادامه داد: افراد به هنگام خروج از ایران حس می‌کنند که خداوند چه نعمت بزرگی به ایران و ایرانیان عطا کرده است و این نعمت در مرحله نخست از عنایت خداوند سرچشمه می‌گیرد و در مرحله بعد به سبب رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و وجود همین ایثارگران و شهدا به دست آمده است.

وی انجام هر اقدامی مربوط به حفظ دستاوردهای مربوط به از جان گذشتگی‌ها و ایثارهای شهدا و رزمندگان آن دوران را وظیفه همه مردم و مسئولان کشور ذکر و تأکید کرد: در صورت عدم حفظ ثمره زحمات امام و ایثارگران و قدر نشناختن این نعمت‌ها، ایران نیز با سایر نقاط روی کره زمین تفاوتی ندارد.

در بخش دیگری از این نشست حبیب‌الله وفاپور، جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان و علی غفارنیا، معاون طرح و برنامه‌ریزی و بودجه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین توضیحاتی از مراحل مختلف تهیه این مستند، اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو به حاضران ارائه کردند.

انتهای پیام/و۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول