اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

پاداش بازنشستگان تا پایان فروردین پرداخت می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار بوشهر گفت: پاداش بازنشستگان استان بوشهر تا پایان فروردین‌ماه به آنان پرداخت می‌شود.

پاداش بازنشستگان تا پایان فروردین پرداخت می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رسول زارعی صبح امروز در نشست با مدیران و فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: دستگاه‎های اجرایی عمدتا پرداخت‎های پرسنلی خود را انجام داده‎اند و پرداخت پاداش بازنشستگان در دستور کار ستاد درآمد استان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: منابع مالی لازم تامین شده و در اختیار دستگاه‎ها قرار گرفته است و تا پایان فروردین‌ماه پرداختی‎ها انجام می‎شود.

زارعی افزود: با توجه به اینکه امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، دبیرخانه‎ای برای این امر پیش‌بینی شده است و مدیران و مسئولان پیشنهادات خود را در این زمینه به این دبیرخانه ارائه کنند تا با خردجمعی در این راستا برنامه‎ریزی و اقدام کنیم.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تاکید رئیس جمهوری به اجرای طرح‎های مهر ماندگار در سطح ملی و استانی برای ارتقای ارائه خدمات بی‎منت، باید ساز و کارهای مناسبی در این راستا پیش‌بینی کنیم.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت اعتبارات عمرانی استان یادآور شد: زمان زیادی برای جذب اعتبارات باقی نمانده و دستگاه‎ها در اجرای پروژه‎ها و جذب اعتبارات تسریع کنند و تا پایان خردادماه همه اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

زارعی اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار اعتبارات عمرانی استانی به بیش از 428 میلیارد تومان رسیده است و اولین و تنها استانی هستیم که اعتبارات استانی آن 100 درصد بوده است.

وی بیان کرد: اعتبارات ملی استانی شده نیز 23 میلیارد تومان بوده که 18 میلیارد تومان آن جذب شده است.

معاون استاندار بوشهر اظهار داشت: بر اساس آمار ثبت شده در دستگاه‏های نصب شده در محور بوشهر چغادک و برعکس در ایام عید روزانه 45 هزار دستگاه از این محور تردد داشته است در حالی که متوسط تردد خودرو در این محور در روهای عادی 14 هزار خودرو است.

زارعی تصریح کرد: همچنین در محور گناوه برازجان و برعکس روزانه 29 هزار خودرو تردد داشته است و در برخی محورها دستگاه تردد شمار نصب نشده و یا دستگاه‎ها دیجیتال نیستند و آمارها ثبت نشده‎اند.

وی ادامه داد: با یک کار تیمی، هماهنگی و همکاری دستگاه‎ها و نهادهای مختلف خدماتی مناسب و در شأن مردم استان و مسافران ارائه شد.

معاون برنامه‎ریزی استاندار بوشهر گفت: نحوه ارائه خدمات در ایام نوروز در سطح استان به مسافران و مردم مطلوب بوده است.

زارعی افزود: در سال‎های گذشته یکی از مشکلات عمده در ایام نوروز خودپردازها بود که امسال کمترین گلایه و مشکل را در این حوزه داشتیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول