اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام فاطمیه

«شمعی در باد» از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه شمعی در باد از کانال ندای اسلام به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

«شمعی در باد» از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

سیدحامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های کانال ندای اسلام اظهار کرد: این شبکه رادیویی برای بسط معارف ناب اسلامی و شیعی به زبان انگلیسی است.

وی با اشاره به برنامه‌های کانال ندای اسلام در ایام نوروز گفت: برنامه شمعی در باد «A Candle in the Wind» عنوان ویژه برنامه‌ای است که به همین مناسبت و به مدت 30 دقیقه با تلاش دست‌اندرکاران به روی آنتن می‌رود.

مدیر کانال ندای اسلام خاطرنشان کرد: اسامه العطار و فاطمه تحسین رضوی از مبلغان حوزوی به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند و فضایل و ویژگی‌های اخلاقی و تربیتی حضرت فاطمه زهرا(س) را برای شنوندگان تبیین می‌کنند.

وی ادامه داد: بیوگرافی کوتاهی از زندگی پر بار این بانوی گرانقدر اسلام و رفتار وی با پدر، همسر و فرزندان از جمله مواردی است که در این برنامه مطرح می‌شود.

حسینیان با اشاره به مطالب مطرح شده در این برنامه گفت: کارشناسان در این برنامه حضرت زهرا(س) را به عنوان الگویی ممتاز برای بانوان مسلمان در خانواده و جامعه معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به اختصاص برنامه حدیث روز Hidith of the Day در روز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: اعجاز حسین از اسکاتلند به بیان روایتی از پیامبراکرم(ص) در ارتباط با فضائل حضرت زهرا(س) می‌پردازد.

مدیر کانال ندای اسلام به برنامه بیانات رهبری Supreme Leader’s Speech به عنوان یکی از برنامه‌های تولیدی کانال ندای اسلام اشاره کرد و افزود: در این برنامه کلامی از رهبر انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای درباره حضرت زهرا(س) و ارزش و جایگاه وی در اسلام برای شنوندگان ترجمه و پخش می‌شود.

برنامه‌های کانال ندای اسلام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی کانال ندای اسلام www.coiradio.com و ماهواره هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz با سمبل ریت  27500 افقی قابل دریافت است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول