اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

سیاست‌های انقلاب اسلامی نتایج ارزنده‌ای برای ایران داشته است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با دو چهره داخلی و خارجی توانست طی سی و دو سال نتایج بسیار ارزنده‌ای را برای سربلندی جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

سیاست‌های انقلاب اسلامی نتایج ارزنده‌ای برای ایران داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا صبح امروز در دیدار جمعی از مردم در دفتر خود در نیشابور، اظهار کرد: این انقلاب از طرفی با دشمنان خارجی می‌جنگید و از طرفی مشغول سازندگی در کشور بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب نقش بسیار مهمی را در تأمین آب، برق، فضای آموزشی و بهداشتی برای مردم اقصی نقاط کشور حتی تا دور‌ترین روستا‌ها داشته است.

وی تصریح کرد: امروز که آمریکا که دشمن سرسخت این نظام بوده است نه تنها نتوانسته جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد، بلکه خودش در آستانه شکست حتمی قرار گرفته است.

او با اشاره به حرکت‌های اسلامی مردم مسلمان خاور‌میانه مانند تونس و مصر گفت: این خیزش‌های اسلامی از برکت صدور انقلاب اسلامی ایران در جهان و به‌ویژه در میان کشور‌های مسلمان منطقه است.

نائب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز که تهاجم فرهنگی کانون خانواده‌ها را نشانه گرفته است چه خوب است با تلاش‌ در پایگاه‌های بسیج و مجامع فرهنگی- مذهبی به مبارزه با جنگ نرم دشمن برویم.

سبحانی‌نیا، ضمن ضرورت دانستن تفکر بسیجی، گفت: اگر تفکر بسیجی نبود فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری خاموش نمی‌شد.

وی افزود: تفکر بسیجی یعنی ارتباط با ولایت و اگر این تفکر نشأت بگیرد مثل این است که شما از سرچشمه ارتباط گرفته‌اید.

دبیرکل کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تاکنون انقلاب اسلامی ایران توانسته است از گردنه‌های صعب‌العبور به سلامت بگذرد.

سبحانی‌نیا تاکید کرد: این انقلاب ساده به دست نیامده است که ما بخواهیم به سادگی آن را از دست بدهیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای به دست آوردن این انقلاب، شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب کرده‌ایم و بنابراین صیانت از ارزش‌ها و حفظ انقلاب امروز یک وظیفه همگانی است.

وی گفت: صیانت از خون پاک شهدا و دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تداوم راه شهدای گرانقدر، همه تلاش خود را به کار گیریم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول