اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف هم‌اندیشی اسلامی

طرح گفتمان دینی در سیستان‌ و بلوچستان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: طرح گفتمان دینی با هدف هم‌اندیشی اسلامی در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

طرح گفتمان دینی در سیستان‌ و بلوچستان اجرا می‌شود

علی زارعی امروز در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: طرح گفتمان دینی با هدف هم‌اندیشی اسلامی، روابط مسالمت‌آمیز و مقابله با ترفند بیگانگان علیه نسل امروز کار خود را آغاز کرده و با اجرای 547 گفتمان در سال 1390 نیز همچون سال‌های قبل با جدیت تمام در مسیر نیل به هدف گام برداشته است.

وی افزود: در سراسر کتاب الهی، استدلالات زیادی وجود دارد که عمده تلاش آن در زمینه وادار کردن انسان‌ها به تامل، تعمق و تفکر پیرامون حوادث، اتفاقات و رخدادهای تاریخی و پدیده‌های اجتماعی است و به یقین برای تحصیل سعادت انسان‌ها هیچ چیز مهم‌تر از طرز تفکر صحیح او نیست.

دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این زمینه از برترین اساتید بهره‌گیری شده و به لطف حق مورد توجه اساتید و نیز استقبال مخاطبان واقع شده است.

زارعی ادامه داد: طبق ابلاغیه مطرح شده از مرکز تعداد 240 گفتمان دینی مورد نظر برای اجرا برنامه‌ریزی شده بود که با آمار 547 گفتمان دینی در استان مواجه شدیم.

وی گفت: از تمامی افرادی که در برگزاری گفتمان‌ها ما را یاری کرده‌اند تقدیر می‌شود، امید است تلاش در این زمینه مقبول درگاه احدیت و مورد رضایت مخاطبان قرار گیرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان نیز از برگزاری نشست اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان با محوریت تخصصی شدن مؤسسات قرآنی خبر داد.

سید مهدی پورموسوی گفت: نشست اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان در دفتر سازمان تبلیغات اسلامی استان با حضور صفر قربانپور، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، سهیلا صفرزایی، اسحاق کشاورز و کیخا، اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان برگزار شد.

وی بیان کرد: در ابتدای نشست گزارشی از فعالیت اتحادیه مؤسسات قرآنی در سال 90 ارائه و در ادامه برنامه‌ و طرح‌های قرآنی در نظر گرفته شده برای سال 91 بیان شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این نشست مسائلی همچون حمایت از دوره‌های تربیت مربی قرآن خانه‌های قرآنی روستایی و افزایش آن، اجرای طرح حفظ کل و چند جزء قرآن در مؤسسات و تخصصی کردن مؤسسات قرآنی بیان شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول