اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیر:

راهیان نور استمرار حرکت در راه اعتلای اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر گفت: کاروان‌های راهیان نور استمرار حرکت بی‌نظیر ملت ایران در راستای اعتلای اسلام ناب است.

راهیان نور استمرار حرکت در راه اعتلای اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام شعبان پاک‌منش پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور نیر اظهار داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان نشان دادند که بزرگ‌ترین مدافع اسلام ناب محمدی (ص) و استمرار حرکت انبیا هستند و این حرکت تا رسیدن جهان به نقطه بلند عزت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نسل امروز ما نیازمند آموزه‌های فرهنگ جهاد و شهادت است، تصریح کرد: کاروان‌های راهیان نور استمرار بخش این حرکت است و جوانان ما با حضور در این کاروان‌ها به خودشناسی و خداشناسی می رسند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان را در مناطق عملیاتی جبهه‌ها فرصتی مغتنم برای اشاعه و ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: اعزام این کاروان‌ها همگی بیانگر این نکته است که ایران هرگز از فرهنگ جهاد و شهادت جدا نشده و باب شهادت همواره برای ایرانیان باز است.

پاک‌منش یادآور شد: بازدید نوجوانان و جوانان از مناطق جنگی و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت عامل مهمی در تربیت دینی آنها است.

این مسئول عمده هدف این فعالیت تبلیغی را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان داشت: این سفر نوعی توفیق الهی است که در آغاز سال جدید برای عزیمت به این مکان‌ها و مناطق مقدسی که در آنجا جوانان این مرز و بوم با رشادت‌ها و دلیری‌های خود در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادند و خون خود را نثار اسلام و قرآن کردند تا ما بتوانیم در این موقعیت قرار بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر در پایان سخنان خود اظهار داشت: اعضای کاروان‌های راهیان نور باید لحظات این سفر ارزشمند را مغتنم شمرده و بینش خود را نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت ارتقا دهند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول