اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‎های گلستان:

انحرافات فکری و اخلاقی زیبنده نظام اسلامی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‎های استان گلستان گفت: انحرافات فکری، اخلاقی و اجتماعی زیبنده نظام اسلامی نیست و مردم باید از این انحرافات پرهیز کنند.

انحرافات فکری و اخلاقی زیبنده نظام اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام حسنعلی مازندرانی در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اقداماتی صورت گرفته که ناکافی است و متاسفانه گاهی افراط و تفریط‎ها، گاهی سختگیری‎های بی‎حد و حصر و یا قائل شدن به تساهل و تسامح و در برخی موارد رها کردن افراد به حال خود، مشکلاتی را در جامعه به وجود آورده است.

وی با تصریح اینکه دشمنان به مقابله با نمادهای اسلامی همچون چادر و روسری برخاسته‎اند اذعان کرد: متاسفانه عده‎ای در داخل کشور نیز با مسائل ارزشی و اعتقادی بیگانه‎ هستند که این‌ها گاها به ارائه مسائل به‎طور ناصحیح برمی‎گردد.

رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‎های گلستان بیان داشت: دشمن با ابزارهای مختلف به جنگی نابرابر علیه کشورمان پرداخته و ابتدا از طریق جنگ سخت وارد صحنه شد، اما زمانی‎ که دید با این ترفندها راه به جایی نمی‎برد از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد میدان شد که اگر مردم ما آن‎چنان که باید و شاید این مسئله را جدی نگیرند صدمات جبران‎ناپذیری متوجه جامعه خواهد شد.

مازندرانی با اشاره به اینکه جامعه ما پاک‎ترین و سالم‎ترین جامعه در دنیاست یادآور شد: اینکه ملت ایران دارای بهترین جوانان و مردمان هستند جای هیچ شک و شبهه‎ای وجود ندارد چنانچه درخشش و شکوفایی این ملت در عرصه‎های مختلف ستودنی است اما یک‎سری نارسایی‎ها وجود دارند که در خور و شأن نظام اسلامی نیست و باید تلاش کرد تا اینها برطرف و جبران شوند.

وی تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم که ما به عنوان بهترین مخلوقات خداوند روی کره خاکی خلق شده‎ایم بنابراین باید به‎ عنوان وارث 200 و اندی هزار شهید، جانباز و مفقودالاثر همانند الگویی در دنیا زبانزد شویم چرا که اکنون چشم تمام دنیا به ایران اسلامی معطوف شده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول