اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

31 فروردین‌ماه آخرین مهلت نام‌نویسی درجشنواره کارآفرینان البرز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، آخرین مهلت نام نویسی در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استانی را 31 فروردین‌ماه جاری اعلام کرد.

31 فروردین‌ماه آخرین مهلت نام‌نویسی درجشنواره کارآفرینان البرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، کاوه حدادپور افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در سه بخش صنعت و کشاورزی و خدمات است.

وی بیان داشت: با توجه به نام‌گذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، توجه به کارآفرینان در اولویت کاری قرار گرفته است .

این مسئول گفت: باید مسئولان امر بیش از پیش به کارآفرینان بها داده و شرایط و ابزار فعالیت آنان را فراهم نمایند.

این مسئول ادامه داد: تجلیل از کارآفرینان برتر در قالب برگزاری جشنواره‌های امتنان و نیز ایجاد حس رقابت در فضای تولید و کسب و کار کشور و تقویت سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در عرصه‌های مختلف از برنامه‌های امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

حدادپور افزود: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی موجب توسعه اشتغال در جامعه و هم‌چنین جهش در زمینه توسعه سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود.

وی افزود: تولید ملی که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب تأکید شده نیز بستری برای اشتغال‌زایی و کارآفرینی و افزایش بهره‌وری و بکارگیری استعدادهای کشور است، تحقق این مهم توجه بیشتر مسئولان کشور و دست‏اندرکاران عرصه‏ اقتصادی و نیز تمامی آحاد جامعه را می‌طلبد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: البرز یکی از استان‌های پیشرو در عرصه کارآفرینی است .

وی تصریح کرد: با توجه به توانمندی و ظرفیت‌های استان در عرصه صنعت، کشاورزی و خدمات و نیز کارآفرینی انتظار می‌رود که فعالان این عرصه‌ها هر چه بیشتر به جهت ارائه استعدادها و فعالیت‌های خود حضور و مشارکتی فعال در برنامه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی چون امتنان از کارآفرینان برتر و غیره را داشته باشند تا بتوان با معرفی و تجلیل از آنان در خلق ایده‌های نوآور و توسعه فناوری‌های نوین کارآفرینی در کشور و تحقق سند چشم‌انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای توسعه اشتغال پایدار و نیز رونق در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و نیز ارتقای جایگاه کشور در عرصه اقتصاد داخلی و جهانی گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از کارآفرینان استان هنوز ادامه دارد خاطرنشان کرد: هم‌زمان با سراسر کشور از روز یک‌شنبه 21 اسفندماه سال 1390 ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان شرکت در هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر از طریق سایت www.karafarinanebartar.ir آغاز و تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه 31 فروردین سال 1391 ادامه دارد.

حدادپور گفت: از تمامی کارآفرینان حائز شرایط استان البرز درخواست می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام اینترنتی در سایت اقدام نمایند زیرا پس از پایان این مهلت سایت مذکور غیر فعال شده و امکان ثبت‌نام و شرکت در جشنواره وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول