اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برنامه‌های شورای هماهنگی با رویکرد شعار سال انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‌های شورای هماهنگی با رویکرد شعار سال انجام می‌شود.

برنامه‌های شورای هماهنگی با رویکرد شعار سال انجام می‌شود

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جدید با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید مجلس در بررسی بودجه سال جاری به این امر توجه ویژه کند.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مورد توجه نمایندگان در جمع‌بندی بودجه سال جاری باید تحقق شعار سال باشد، افزود: قوانین بودجه سال جاری باید با نگرش به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی محقق شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های دولت زمینه تولید ملی و حمایت از کار بیش از گذشته فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: توجه به شعار سال موجب افزایش قدرت خرید مردم شده و به افزایش تولیدات با کیفیت ملی کمک می‌کند.

وی شعار سال را اقدامی عملی در راستای تحقق توجه به تولید ملی و سرمایه ایرانی عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق شعار سال همه افراد جامعه مسئولیت دارند.

حسینی با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز هم‌چون سال‌های گذشته پی‌گیری می‌شود، افزود: توجه به شعار سال اگر چه از وظایف ذاتی این اداره نیست اما در این زمینه نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند ادامه داد: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور خبر داد و یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال جاری برای برگزاری مطلوب دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در جای جای کشور ثابت کرده‌اند که همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند، یادآور شد: حضور در صحنه‌های مختلف حمایت مردم از نظام را به خوبی نشان می‌دهد.

حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال جاری گفت: برنامه‌های مختلف در ایام مختلف استان در طول سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این شورا برای برگزاری مراسمات مختلف به صورت باشکوه و حضور گسترده مردم تلاش می‌کند، تصریح کرد: برنامه‌های سال جاری با رویکرد شعار سال انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول