اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بانه:

تحقق شعار امسال تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بانه گفت: تحقق شعار امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی زمینه‌ساز توسعه بیش از پیش کشور در عرصه‌های مختلف و بی‌اثر شدن تحریم‌های دشمنان خواهد شد.

تحقق شعار امسال تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

محمد منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: نامگذاری سال‌های متوالی از سوی مقام معظم رهبری دارای فلسفه و تاثیرات خاصی است که در پایان هر سال می‌توانیم به صورت محسوس آنها را در حوزه‌های مختلف مشاهده کنیم.

به گفته وی، نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن آن زمینه توسعه همه جانبه کشور در عرصه‌های مختلف را فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان بانه به مسائل موجود در زمینه تحریم کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر وظیفه مردم و مسئولان حمایت از تولیدات داخلی به منظور ایستادگی در برابر تحریم‌های دشمنان است.

منصوری خاطرنشان کرد: نامگذاری سال‌جاری نیز با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری در همین راستا صورت گرفته و می تواند، گام ارزنده‌ای برای تحقق این مهم باشد.

وی به نامگذاری سال گذشته با عنوان سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و افزود: به منظور تحقق این شعار در شهرستان مرزی بانه فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف به ویژه در حوزه اشتغال صورت گرفت که می‌تواند زیر ساخت خوبی برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در سال جدید باشد.

این مسئول با بیان اینکه مردم در راستای تحقق شعار امسال وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند، افزود: استفاده از کالاها و تولیدات داخلی توسط مردم زمینه تشویق و ترغیب بیشتر تولیدکنندگان را فراهم خواهد کرد.

به گفته منصوری، ارگان‌های نظارتی همچون اداره کل استاندارد نیز باید با تلاش و همتی جهاد گونه بر کیفیت کالاهای تولیدی نظارت جدی‌تری داشته باشند تا کالاها با کیفیت هرچه بهتر در کشور تولید و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی به وظایف سرمایه‌گذاران نیز در راستای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاران باید فضای جدیدی را در زمینه تحقق این شعار فراهم کرده و در این راه گام بردارند.

به گفته فرماندار بانه، بدون شک تنها در سایه تولید کلاهایی با کیفیت بسیار بالا توسط تولیدگان داخلی زمینه استقبال بیشتر مردم برای خرید کالاهای داخلی فراهم خواهد شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تحقق شعار امسال با تلاش مردم و مسئولان بدون شک زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر کشور را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول