اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان تاکید کرد

لزوم سرمایه‌گذاری‌ و برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان پیگیری مناسب ظرفیت‌های کشور را از راه‌های تحقق شعار سال دانست و گفت: برای عملی کردن شعار سال باید برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی در کشور صورت گیرد.

لزوم سرمایه‌گذاری‌ و برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال

نقی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه مسئولان در راستای توجه به تولید ملی بیش از گذشته نمایان می‌‌شود.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال وظیفه مسئولان بیش از افراد جامعه است تصریح کرد: برای عملیاتی کردن شعار سال باید برنامه‌ریزی‌های مطلوبی انجام شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با اشاره به اینکه مسئولان باید آمار و ارقام فعالیت‌های انجام شده را به نحو مطلوب به اطلاع مردم برسانند خاطر نشان کرد: اگر فعالیت‌های انجام شده صادقانه به مردم ارائه شود مردم نیز مسئولان را حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در 33 سال گذشته همواره پیشگام بوده‌اند افزود: حضور در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام تاکنون موجب پویایی و پایداری نظام شده است.

مجتهدی با اشاره به اینکه شعار سال باید مورد توجه ویژه قرار گیرد افزود: باید از ظرفیت‌های کشور در راستای تحقق شعار سال استفاده شود.

وی با بیان اینکه کشور ظرفیت‌های لازم را برای توسعه دارد یادآور شد: باید زمینه‌های توسعه کشور بیش از گذشته فراهم شود.

  دبیر جبهه پیروان خط  امام و رهبری استان زنجان بر ضرورت استفاده درست از سرمایه‌های کشور تاکید کرد و گفت: اگر مسئولان صادقانه در این راستا گام بردارند، مردم نیز مسئولان را همراهی می‌کنند.

وی پیگیری مناسب ظرفیت‌های کشور را از راه‌های تحقق شعار سال دانست و گفت: برای عملی کردن شعار سال باید سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی در کشور داشت.

مجتهدی بر لزوم تعریف مناسب از صادرات و واردات در کشور تاکید کرد و ادامه داد: تا زمانی که میزان واردات در کشور کنترل نشود، نمی‌توان برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه انجام داد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که به صادرات توجه نشود نمی‌توان ادعای استقلال کرد خاطر نشان کرد: باید برای توسعه صادرات و جلوگیری از ورود کالاهای بی‌کیفیت خارجی برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

دبیر جبهه پیروان خط  امام و رهبری استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی این اقدامات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای رسیدن به برنامه‌های مطلوب‌تر باید گام‌های مؤثری برداشت.

وی با بیان اینکه توجه به تحقق شعار سال پیروی از منویات مقام معظم رهبری محسوب می‌شود افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید همه افراد جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول