اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

باید برای تحقق شعار سال همه تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر اهمیت شعار سال گفت: باید برای تحقق شعار سال همه تلاش کنند.

باید برای تحقق شعار سال همه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام سید سجاد موسویون ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به لزوم حمایت از عزت‌مندی ایران اظهار داشت: این عزت‌مندی حاصل رشادت‌های شهدا از صدر اسلام تاکنون است.

وی تاکید کرد: اگر نتوان از انقلاب و دستاوردهای آن محافظت کرد باید پاسخگوی خون شهدا بود.

امام جمعه موقت زنجان حمایت از نعمت انقلاب اسلامی را وظیفه همه عنوان کرد و اضافه کرد: هر عضو جامعه با توجه به توان و تخصص خود باید از این نعمت محافظت کند.

وی حمایت از نعمت انقلاب اسلامی را موجب افزون شدن نعمت برشمرد و ادامه داد: حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن موجبات زبونی بیش از بیش دشمنان اسلام را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام موسویون با اشاره به نامگذاری صورت گرفته برای سال 91 تصریح کرد: این نامگذاری بیانگر مهم بودن اقتصاد در جامعه است.

وی توجه به مسائل اقتصادی را موجب خوداتکایی جامعه اسلامی اعلام کرد و گفت: توجه به این امر موجبات تسریع استقلال کشور می‌شود.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به دستاوردهای عظیم ایران بعد از انقلاب در راستای استقلال تاکید کرد: ایران بعد از انقلاب راه صد ساله را یک شبه طی کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ولادت حضرت زینب قهرمان کربلا اشاره کرد و افزود: ماندگاری واقعه کربلا حاصل رشادت‌های این بانو است.

حجت‌الاسلام موسویون با اشاره به در پیش بودن 13 فروردین، روز طبیعت تصریح کرد: این روز پیام‌هایی از جمله بیدار شدن و به حرکت در آمدن را به دنبال دارد که باید از آن درس گرفت.

وی بر لزوم حفاظت از منابع طبیعی به ویژه در روز طبیعت تاکید کرد و گفت: در این روز به همراه گردش در طبیعت باید مراقب طبیعت از جمله اموال مردم بود که صدمه‌ای به آنها وارد نشود.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه سخنان خود درباره حجاب آن را مسئله مهمی عنوان و تاکید کرد: مسئله حجاب نباید از طرف خانواده‌ها و جامعه ساده تلقی شود.

وی رابطه بین ایمان و حیا را مستقیم برشمرد و اضافه کرد: هر کس حیا نداشته باشد در واقع ایمان ندارد و برعکس این موضوع هم صادق است.

حجت‌الاسلام موسویون بر وجود آیه‌های حجاب در قرآن اشاره کرد و افزود: رعایت حجاب از دستورات قرآن است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول