اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد

فرهنگ‌سازی در آموزش و پرورش برای تحقق شعار سال

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به فرهنگ‌سازی مناسب بین فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنها به منظور تحقق شعار "تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی" تاکید کرد.

فرهنگ‌سازی در آموزش و پرورش برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، امیر نظری در جمع کارکنان این اداره کل با اشاره به سخنان و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید اظهار داشت: آموزش و پرورش در راستای تحقق شعار "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌های ایرانی" آمادگی لازم برای برنامه‌ریزی و اجرای مطلوب آن را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به فرهنگ‌سازی مناسب در بین دانش‌آموزان و اولیای آنها تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش زمینه و بستر فکری لازم را برای استفاده از تولیدات ملی و حمایت همه‌جانبه از کار و سرمایه ایرانی فراهم می‌آورد تا به نقش خود در تحقق این شعار ارزشمند عمل کند.

وی در ادامه همه کارکنان، فرهنگیان و دانش‌آموزان استان را به استفاده از کالاها و تولیدات ایرانی توصیه کرده و از آنها خواست از خرید و استفاده از کالاهای خارجی در ادارات آموزش و پرورش تمامی نواحی و مناطق استان پرهیز کنند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول