اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

کاهش واردات از اهداف شعار سال است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: کاهش واردات کالاهای بی‌کیفیت خارجی از اهداف شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

کاهش واردات از اهداف شعار سال است

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به این امر که مقام معظم رهبری جهت‌گیری مسئولان را در سال جاری مشخص کرده‌اند، مردم و مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید راهکارهای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را بیش از گذشته فراهم کنند افزود: ساز و کارها و بسترهای لازم باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت فرهنگ‌سازی حمایت از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در جامعه تاکید کرد و افزود: باید مردم نیز رغبت لازم را برای خرید تولیدات داخلی داشته باشند.

وی با بیان اینکه افزایش کیفیت تولیدات داخلی موجب رغبت مردم به استفاده از این محصولات می‌شود خاطر نشان کرد: باید در زمینه استفاده مردم از کالاهای با کیفیت داخلی فرهنگ‌سازی شود.

حجت‌الاسلام معبودی تصریح کرد: ضروری است مردم به تولیدات داخلی اعتماد کرده و با خرید این محصولات فرصت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ایجاد کنند.

وی اعتماد به تولیدکنندگان داخلی را لازمه برنامه‌ریزی‌ها برای تحقق شعار سال عنوان کرد و افزود: استفاده از محصولات داخلی موجب شکوفایی اقتصاد کشور شده و بخشی از مشکلات اشتغال کشور را برطرف می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اگر مسئولان و مردم به وظایف خود در این زمینه توجه کنند، مشکلات تولیدکنندگان داخلی کاهش یافته و برنامه‌ریزی‌های مهمی برای سرمایه‌گذاری انجام می‌شود افزود: حمایت از سرمایه ملی موجب شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود.

وی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را موجب رونق صادرات استان دانست و گفت: هر چه حمایت از تولید در کشور افزایش یابد، کالاهایی با کیفیت ایرانی در جهان بیشتر ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام معبودی کاهش واردات کالاهای بی‌کیفیت خارجی را از اهداف این شعار اعلام کرد و افزود: با حمایت از تولیدکنندگان داخلی زمینه ورود کالاهای بی‌کیفیت خارجی کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه با حمایت از تولیدکنندگان داخلی برنامه‌ریزی مطلوبی برای ایجاد زمینه اشتغال در جامعه فراهم می‌شود افزود: حمایت از تولیدکنندگان موجب صادرات بیش از گذشته محصولات ایرانی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خودکفایی را حاصل توجه به شعار سال عنوان کرد و گفت: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی موجب توسعه کشور در بخش‌های مختلف می‌شود.

وی وظیفه مردم و مسئولان را همگامی در راستای تحقق شعار سال دانست و افزود: برای تحقق این شعار باید گام‌های بلندی از سوی مسئولان و مردم به عنوان حامیان تولیدکنندگان برداشته شود.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول